Skip to main content

Dag. Onderweg naar Indonesië, in Singapore kocht ik met een sms aan KPN een super voordeellanden 2000 pakket. Dat is bevestigd maar het werkt niet. Zit Indonesië niet in het supervoordeellanden gebied? Ik kan het niet vinden. 
 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

@RolfS27 Indonesië valt NIET onder de Super voordeellanden. Op deze website van KPN kan je het terug vinden. 

 


Nou @Hoopvol , dat ziet er uit als dat Indonesië gewoon onder de voordeel bundel valt, je kan alle 3 de voordelen selecteren op de site.

Super voordeel kost 29.99. kun je 2000 MB/SMS/belminuten gebruiken.


@Doornekamp33 dat klopt ook, maar @RolfS27 had een SUPER Voordeelbundel aangeschaft. 


@Hoopvol , Kijk dan even op jou link en scrol iets door, je kan namelijk alle 3 de bundels activeren waaronder de super voordeel die bestaat uit 2000 minuten/sms/MB en die kost 29.99, de 2000 data kost 19.99 en de 100 kost 9.99


Ik heb eerst een 500 bundel gekocht. De sms aanbieding (2000) die ik op Singapore kreeg was n stuk voordeliger, dus heb die er ter plekke bij gekocht. Dat gaat wel op in 1 maand Indonesië. 
maarrrr geldt dit nu wel of niet? Bedankt @Hoopvol en @Doornekamp33 voor jullie kennis van de aanbiedingen. 
Ik ben hoopvol dat het klopt en dat het ook gewoon in werking kan worden gesteld door KPN. Ik ben daar al ong 100 jaar bij aangesloten en totnogtoe naar tevredenheid. 


En: alleen data is prima. Wat n doolhof zeg…. Leek me zo makkelijk: even n sms’je en ik dacht n supervoordeelbundel te accepteren. 
nu is de 500 bundel op en de 2000 start niet. …
 

 


Een vraag (ik weet niet precies hoe dit werkt) Mag ik hier ook n reactie van KPN verwachten? Of beter:actie? Of moet ik daarvoor bij de klantenservice zien te komen?  

If there is anybody out there: Ik zou tevreden zijn met omzetting naar data, ofwel met creditering, waarna ik alsnog die data bundel koop. 
 


Voordat een moderator reageert kan soms wel 2 dagen duren. Daarnaast denk ik niet dat de bundel omgezet kan worden en crediteren ook niet, maar je weet maar nooit. 


Volgens mij gaat het mis omdat je eerst die 500 bundel hebt aangeschaft, die blijft hangen en ik hoop voor je niet de totale 25 dagen, heb je maar 1 dag voor de super voordeel bundel.

Nu effe wachten @RolfS27  op een moderator of inderdaad bellen, alleen dat zal wel wat kosten.

En alleen data was een tientje goedkoper geweest voor 2000 Mb, maarja ze bieden natuurlijk altijd het duurste aan.😳


Bedankt. Ik heb inmiddels de databundel voor Indonesië gekocht. Die doet het goed.
Door het sms-je met het Supervoordeelllanden aanbod voel ik me wel misleid. dat had  duidelijker aangeboden moeten worden (check op welke landen dat zijn bijv). 
heb idd nog geen reactie van KPN  gehad. Ach ja…  


@Hoopvol en @RolfS27 Volgens mij word het tijd dat KPN hun systemen op orde gaat brengen, toen ik de vorige keer keek kon ik de "super voordeel” activeren volgens de link van Hoopvol, nu is die weg en kan je alleen die veel te dure van 39.99 voor 500 minuten selecteren, nog wel 2000 Data voor 19,99.

Ik had er een schermafdruk van moeten maken.


Hallo @RolfS27, welkom op het KPN Forum. 

Ik begrijp dat jij in Singapore een aanbieding hebt gehad voor een data bundel. Ik heb zelf ook even gezocht, de Supervoordeel bundel is helaas niet bruikbaar in Indonesië. Wanneer jouw mobiel contact maakt met een buitenlands netwerk, dan krijg je een aanbieding op basis van het land waarin jij je dan bevind. Je hebt in Singapore dus een aanbieding gehad die sowieso bruikbaar is in Singapore. Ik kan dit helaas niet aanpassen of crediteren. 


Ok. Kunt u dat niet crediteren? Of wilt u dat niet? Iets wat ik per ongeluk gekocht heb, wat ongebruikt is, kan ik dus niet terug brengen bij KPN? 


Hoi @RolfS27

Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het controleren van hun eigen aankopen. Een gekochte bundel kan niet worden retourneert. 


Dag Hanna

Die boodschap is inmiddels wel duidelijk. . 
Overigens kan je veel aankopen, als je dat om wat voor reden dan ook wilt, bij vrijwel elke verkoper ruilen/terugbrengen.
Is dat trouwens niet wettelijk zo geregeld? Of zijn er bij KPN kleine lettertjes-voorwaarden? 
Nou ja, laat verder maar. 
afz: een zeer ontevreden zeer trouwe klant.