Skip to main content

Hallo, 

Ik ben op Bonaire en heb de voordeelbundel 2000 buiten de EU geactiveerd. Ik heb hier ook een bevestiging van ontvangen per SMS. Ik heb het geactiveerd per SMS. Echter ik keek binnen mijnKPN en zie nu dat er voor de 11MB die ik heb verbruikt gewoon kosten worden verrekend. Ik zie daar nu ook de bundel niet staan. Gaat er iets mis en zo ja wat?

groet jacqueline

Hallo @JackyChair, welkom op ons forum! Bonaire, leuk zeg! Heb je het tot dusver naar je zin op Bonaire? Alleen het dataverbruik loopt niet helemaal lekker, lees ik. Ik neem graag even een kijkje achter de schermen om te kijken of ik kan zien wat er aan de hand is. Ik heb daarvoor wel wat meer informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Ook ik heb dezelfde problemen. Tweemaal pakket 2000 AAN besteld en account werd gestopt omdat het boven de 60 euro kwam met slechts 560MB. Bundel kost iets van 30 euro en dit wordt niet goed verwerkt KPN. En bereikbaarheid is Nul, nul. Jammer, een trouwe klant nu op Curaçao. Hoor graag!