Skip to main content

Goedendag, in verband met verblijf in Singapore heb ik vorige week vanuit Nederland via MIJN KPN een extra bundel besteld “Supervoordeellanden buiten de EU van 100MB/min/sms” ad € 7,99 . Die bundel is ook geleverd en staat onder die naam op mijn telefoon geïnstalleerd.

Na aankomst in Singapore blijkt deze bundel niet te werken. Het volledige saldo is nog aanwezig. Als ik nu dezelfde bundel met dezelfde omschrijving wil kopen, kost me dat €  9,99. Maar wie garandeert mij dat deze bundel het hier wel doet en hoe krijg ik mijn € 7,99 terug voor een bundel die in Singapore blijkbaar nutteloos is en alleen Binnen Nederland & EU kan worden gebruikt (waar mijn tegoed deze maand nog zo’n 8200MB is).  

Ik zag ook dat jullie website tussen mijn vorige aankoop (nu een week geleden) en vandaag behoorlijk op de schop gegaan is. Kan dit hele gedoe hiermee te maken hebben.

Met vriendelijke groet, Aat Benard 06*******

Admin: privégegevens verborgen

Hallo @Aat2 ,

Je hebt gewoon de verkeerde bundel besteld. De EU-bundel kost 7,99. 
 

Je kunt nu prima de buiten-EU-bundel van 9,99 kopen. Die bundel werkt dan in Singapore. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

Gebruik je helemaal niets van de EU-bundel? Dan kun je over een maand hier een topic openen om je geld terug te vragen. Dat kan pas nadat de 30 dagen van die bundel verstreken zijn. 


Hmm. Geen bundel van 7,99.

http://kpn.com/buitenland 


Hmm. Geen bundel van 7,99.

 

Klopt @PeterG 

Zoals ik al schreef, had Aat2 per abuis een EU-bundel van 7,99 aangeschaft. En die gaat natuurlijk niet werken in Singapore.  


Beste mensen, dank voor jullie reacties, maar ik heb NIET per abuis de EU bundel van € 7,99 besteld. Ik heb via de website van KPN ECHT de Super Voordeellanden buiten de EU 100 bundel besteld, dit is mij ook per SMS door KPN bevestigd en zo staat de bundel per heden ook in mijn overzicht van bundeltegoeden Buiten EU vermeld.  Alleen: deze bundel werkt niet en ik krijg hem ook niet aan de praat. Verbruik tot op heden: 0,0 hoewel ik al een week in Singapore ben en regelmatig pogingen doe de bundel te gebruiken.  

Omdat KPN mij deze bundel voor € 7,99 aanbood (ik ben met jullie eens: dat zou NIET mogelijk moeten zijn), ben ik er van uitgegaan dat dat de oorzaak zou KUNNEN zijn, temeer daar op het moment dat ik de  bundel heb besteld, KPN volop bezig was met werkzaamheden aan (o.a. het vernieuwen van) de website. Omdat wij morgen naar Indonesië gaan en daar over mobiel data moeten beschikken, heb ik een paar uur geleden via 1266 nog een Super Voordeellanden buiten de EU 100 bundel gekocht en deze werkt gelukkig wel. Sterker nog, beide bundels staan nu als Super Voordeellanden buiten de EU 100 bundels vermeld, met een gezamenlijk(!!!) verbruik van 9MB. Ik heb inmiddels overal foto 's van gemaakt en denk dat dit een probleem is voor de HH Techneuten binnen KPN, maar als jullie je mening er nog eens over willen geven, is dat wat mij betreft ook prima. Ik hoop wel dat de KPN bereid is mij de € 7,99 die ik nodeloos voor de eerste bundel heb betaald, bereid is te vergoeden.   

Groet (en wordt vervolgd?), Aat2