Skip to main content
Beantwoord

Systeem fout bij bellen mobielnummer

• August 5, 2023
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Wanneer mijn zoon met zijn kidssim naar het nummer van mij partner belt krijgt hij de melding "Serverfout' en wordt de verbinding verbroken op het moment dat mijn partner opneemt. 

Beide nummers zijn van KPN en staan op hetzelfde adres geregistreerd. 

Naar andere nummers zijn er geen problemen. 

Hoe kan ik dit oplossen? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, wat een bijzonder probleem dit @RBijvoets 🤔

Andersom lukt het wel zonder problemen?

Wat gebeurt er als jullie de kids sim (tijdelijk, puur om te testen) in jouw toestel steken en dan naar je partner bellen? Op die manier kunnen we uitsluiten of er wellicht een probleem gaande is met het toestel van je zoon!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2023

Hmm, wat een bijzonder probleem dit @RBijvoets 🤔

Andersom lukt het wel zonder problemen?

Wat gebeurt er als jullie de kids sim (tijdelijk, puur om te testen) in jouw toestel steken en dan naar je partner bellen? Op die manier kunnen we uitsluiten of er wellicht een probleem gaande is met het toestel van je zoon!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 12, 2023

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 13, 2023

Hoi Maja, 

Sorry dat ik nog niet heb gereageerd. Mijn zoon is tot woensdag op vakantie dus ik ben nog niet de de gelegenheid geweest om het uit te proberen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 13, 2023

Ah ok, dan is testen een beetje lastig inderdaad, hoor graag jullie bevindingen als hij weer terug is!