Skip to main content

Mijn abonnement is op 21-04-2018 afgelopen.

tot op heden betaal in nog steeds het volledige bedrag aan abonnementskosten.

Na contact via chat kreeg om een formulier voor te veel betaalde rente maar het gaat om te vee betaalde toestelkosten.

Hoe kan om dit verder regelen?

Hallo @Wilnie 

Vul even jouw volledige forumprofiel. Want anders kun je hier niet geholpen worden. 

 


Gedaan, hoop dat het voldoende is


Incasso stopzetten, en teveel betaalde factureren terug laten storneren. 


Incasso stopzetten, en teveel betaalde factureren terug laten storneren. 

Reageren ze heel snel 😀


@Noordzee ,

Ik heb m’n profiel aangevuld, hoe verder?


Momenteel is het druk op het forum. Vaak duurt het ongeveer vijf dagen voordat je aan de beurt bent. 


Hallo @Wilnie, leuk dat je ons hier hebt gevonden. Welkom op het KPN forum :) 

Sorry voor de late reactie, zoals Noordzee al aangeeft, we hebben het heel erg druk. Het duurt daarom langer dan je van ons gewend bent voordat we bij je topic zijn. Maar, hier ben ik dan :)  
Top, je hebt de meeste gegevens al ingevoerd. Wil je voor de zekerheid ook nog je mobiele (bereikbaarheids)nummer invullen? Dan zorg ik ervoor dat het juiste formulier wordt ingevuld en dat mijn collega's contact met jou gaan opnemen 🙂 Laat je hier een bericht achter als alle gegevens zijn ingevuld? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Ingevuld 🙂


Hey @Wilnie, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb het juiste formulier voor je ingevuld, we gaan binnen 10 werkdagen contact met je opnemen. Mijn collega's van de afdeling contracten gaan voor je aan de slag, ze gaan berekenen hoeveel je te veel hebt betaald en zorgen ervoor dat het via de factuur wordt gecrediteerd. Houd je toestel goed in de gaten, mogelijk nemen we met een anoniem nummer contact met je op :) 

Je mag ons hier op de hoogte houden wanneer je contact hebt gehad. Dan kan ik daarna je topic (goed) afsluiten :)


Blij mee 😊 @Nadia 


Hey @Wilnie, het is al even een tijdje geleden. Ik neem aan dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's. Is nu alles netjes afgerond? :) 


@Nadia 

Ik heb nog geen contact gehad met een van je collega’s 

Er is zelfs een collega geweest die het dossier heeft gesloten.

Na contact met de klantenservice is er opnieuw een aanvraag gedaan.

 Naar aanleiding daar van heb ik contact gehad en zou men uitzoeken hoe het zat.

Toen bleek dat ik weer gebeld was door een collega naar aanleiding van de eerste aanvraag.

Deze collega zou weer contact met mij opnemen. 
Daar wacht ik nu op.

Echt netjes wil ik het niet noemen.

🙂


@Nadia ,

 

En wederom, terwijl ik wacht op telefoon, sluit een andere collega mijn dossier omdat ik na “meerdere” pogingen mij te bereiken én de vraag wanneer ik bereikbaar ben niet beantwoord.

Dus na één poging om contact te krijgen, wordt mijn dossier afgesloten?

Van niet netjes begint het nu echt naar niet grappig te verschuiven.

 


Hey @Wilnie, dat is inderdaad niet fijn. Ik heb het mobiele nummer dat je in je profiel hebt gezet opgegeven als contacttelefoonnummer. Daarop ben je bereikbaar, toch?

Ik ga er uiteraard voor je achteraan. We komen zeker met een oplossing. Wanneer ben je goed bereikbaar? Geef het liefst een ruime tijdsaanduiding. Bijvoorbeeld van 09:00 - 12:00 uur woensdag. Dan geef ik je voorkeur door :)


@Nadia 

Profiel aangepast


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, @Wilnie. Ik heb de klacht nogmaals bij mijn collega's onder de aandacht gebracht. Ze zullen spoedig weer contact met je opnemen. Ga van ong. 3 - 5 werkdagen uit. Houd jij mij hier op de hoogte? Mocht mijn hulp nodig zijn, dan ben ik er voor je :) 


@Nadia Fijn, bedankt 🙂


Hoi @Nadia ,

Inmiddels weer een week verder en nog steeds niets gehoord.
 

Ook mijn e-mails aan toestelkosten@kpn.com 

blijven angstvallig onbeantwoord.

Hoe verder?

 


Hi, @Wilnie, heel zuur is dit. Ik kan niet zo goed verklaren waarom er geen contact meer is geweest. Ik had de orderbehandelaar een mail gestuurd. Helaas ben je niet terug gebeld na mijn verzoek begrijp ik hieruit, dat is erg jammer. Ik heb een nieuw formulier voor je ingevuld, met nieuwe goede moed ga ik er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen. Officieel staat daar (weer) 10 werkdagen voor, maar in de praktijk kan men dit sneller afhandelen. Ik heb zowel jouw mobiele nummer en die van je partner als contact telefoonnummer opgegeven. Houd jij mij hier op de hoogte? Ik hoor het graag 🙂 Fijn weekend!


Hoi @Nadia ,

 Net telefonisch contact gehad.

Nadat ik mijn abonnement verlengd heb maken ze de rekening op.

 

fijn weekend


Hey @Wilnie, dat was wel erg snel deze keer. Wat fijn zeg dat het nu opgelost is. Bedankt voor je bericht! :)  


Hoi @Nadia ,

 

Ik heb de bevestiging ontvangen dat de 

terugbetaling gaat plaatsvinden.

 Bedankt voor je hulp 😄

Ik denk dat het topic wel afgesloten kan worden.


Mooizo, dan kunnen we het hier weer tevreden afsluiten. Dank voor je bericht Wilnie! :)


Reageer