Skip to main content
Ik heb een totaal pakket bij kpn afgesloten volgens een afgesproken bedrag. Dit bedrag wijkt echter af van wat kpn mij iedere x in rekening wil brengen.

Diverse keren al mensen aan telefoon gehad en mails en chats gestuurd. om het probleem op te lossen. echter iedere x andere bedragen en nog steeds niet opgelost. Terwijl het contract goed is.

Ben er nu wel klaar mee.
Hallo Faan, welkom op het forum! Dit lijkt me een frustrerende situatie. Ik kijk graag met je mee om te zien wat er nu eigenlijk aan de hand is, en hoe dit opgelost kan worden. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij. Kun je ook aangeven of het gaat om een thuis abonnement, of een mobiel abonnement?
Hallo Erik Ik heb mijn Profiel aangepast. Mocht je mij persoonlijk willen spreken . Wil ik het graag horen .
Dank voor het invullen, A.P. Ik zie hier de klacht ook terug die je in april hiervoor hebt ingediend, alsmede de verschillende notities van collega's die je hebt gesproken. Verder heb ik ook al het papierwerk erbij gepakt. Ik zet de boel voor je op een rijtje. Dat doe ik via privébericht, in verband met privacy.