Skip to main content

Ik heb vanuit KPN een bevestiging ontvangen over mijn tegemoetkoming vanuit consumentenclaim.

Hier staat in dat ik een tegemoetkoming van €595,- ontvang.

Zie hier informatie over mijn Claim:

Dossiernummer: 651508-030436
Mobiel nummer: 06****8079
Contractperiode in maanden: 30
Tegemoetkoming: € 595

Zoals je kan zien heb ik 30 maanden dit abonnement gehad wat dus inhoudt dat ik een verhoging krijg van 20% op de origineel tegemoetkoming. 

 

Waarom is dit niet hierin verwerkt?

 

(https://www.kpn.com/algemeen/consumentenbond-consumentenclaim.htm)

Verhoging van het basisbedrag

Als uit uw aanmelding blijkt dat u na de minimum overeengekomen contractduur meer dan 3 maanden hebt doorbetaald voor uw abonnement en er was nog geen nieuw toestel verstrekt, dan komt u mogelijk in aanmerking voor een verhoging. Het gaat om een procentuele verhoging bovenop het hiervoor genoemde basisbedrag. De hoogte is afhankelijk van het aantal maanden dat er is doorbetaald na afloop van de verplichte contracttermijn en ligt tussen de 20% en 100% van de basistegemoetkoming. Zie onderstaande tabel.

 

 

Aantal maanden

Verhoging van het basisbedrag

4-6 extra maanden 20%
7-12 extra maanden 40%
13-18 extra maanden 60%
19-24 extra maanden 80%
> 24 maanden en langer

100%

Welkom op ons forum, @StormHill. Voor alle vragen omtrent jouw claim kan je terecht bij de Consumentenbond of Consumentenclaim, afhankelijk van waar je de claim ingediend hebt. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen of het antwoord daar tussen staat: veelgestelde vragen Consumentenclaim of veelgestelde vragen Consumentenbond. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je jouw vraag per e-mail of telefonisch stellen.

Consumentenclaim: vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Consumentenbond: vragen@claimservice.nl of telefonisch via 088 – 400 4200 op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.