Beste Forum leden,
SLUIT NOOIT TELEFONISCH EEN OVEREENKOMST MET DE KPN
Op 9 november 2020 wordt ik benaderd via telefoon door een verkoper van de KPN. Alleen mijn mobiel abonnement loopt nog niet via KPN. Daar heeft ze een mooie aanbieding. In het kort mobiel abonnement, geen aansluitkosten (Ze zegt: die staan wel op de eerste factuur maar worden later verrekend). En hoe mooi: “er is nu een aanbieding dat je 1 dienst gratis mag”. Ik vraag nog dus dan krijg ik FOX sports gratis ? Ja zegt ze. Daardoor bespaar ik en hoef dus niet langer voor FOX sport te betalen. Ja en omdat ik een alles in een pakket heb krijg ik ook nog 5 euro korting op mijn mobiele abonnement.
Het klinkt als een goede deal dus ik sluit het mobiel abonnement af voor 2 jaar.
Ik krijg een bevestiging en zie tot mijn grote schrik dat het de Hussel 0 GB is en onbeperkt bellen. Dus geen whats-app zonder wifi.
13 november 2020 Ik bel met KPN en een medewerker annuleert bovenstaande bestelling (want dat is de enige manier) en zet er een nieuw bestelling in voor de HUSSEL 2 GB onbeperkt bellen 2 jaar voor 15 euro per maand. Ik vraag nog blijven de overige voorwaarden gelijk. Dit wordt beaamd.
December ontvang ik twee rekeningen 1 voor KPN compleet en 1 voor KPN mobiel. Ik zie dat de mobiel aansluitkosten niet verrekend zijn, de korting is niet verwerkt en ook FOX sport is niet gratis geworden.
In totaal heb ik 2 x gebeld met de klantenservice voor uitleg en correctie.
Ze geeft aan dat de korting op mobiel nog verwerkt moet worden. Dit is nu geregeld.
De verrekening van de aansluitkosten 25 euro moet nog komen. Daar wacht ik nog steeds op.
Verder geeft ze aan dat gratis dienst bv FOX Sport alleen geldt voor nieuwe klanten. Dit was wel mijn motivatie om over te stappen met mijn mobiel (was 10 euro per maand) naar KPN. Ik geef aan dat ik mij misleid ben en dat ik de overeenkomst wil ontbinden. Ze geeft aan dat dit niet kan.
Met andere woorden ik zit 2 jaar vast aan KPN voor mobiel 5 euro duurder en ik moest afsluitkosten 25 euro betalen. Totaal 145 euro extra voor niet meer genot.
In deze vreemde en vervelende tijd niet lekker als je het gevoel hebt om opgelicht te worden.
Wijze les geleerd: Ga NOOIT in op telefonische aanbiedingen. Telefonische medewerkers beloven dingen die niet waar gemaakt worden. En je hebt geen bewijs. KPN wel want die neemt gesprekken op. Maar deze opnamen worden niet gebruikt om aan te tonen dat er iets fout is gegaan en klanten te compenseren.
Admin: topic verplaatst naar juiste board