Skip to main content

mijn man heeft een telefoon gekocht 

de telefoon kraakt , je hoort de ander persoon niet en die hoort hem zelf ook niet, als de telefoon gekoppelt is aan de bluetooth van de vrachtauto.

de oude telefoon en de telefoon van mij werken wel op de bluetooth van de vrachtauto.

de vraag is hoe vaak moet je de telefoon laten repareren voor dat er actie onder nomen wordt door kpn?

de telefoon is al 2 keer weg gegaan voor reparatie maar het is nog steeds niet verholpen.

mijn man heeft de telefoon nodig voor zijn werk en het is vervelend dat de nieuwe het nog steeds niet goed doet.

de oude telefoon en de telefoon van mij werken wel op de bluetooth van de vrachtauto.

Is jouw telefoon en de oude telefoon precies hetzelfde type als de nieuwe telefoon? 

Heb je ook als eens wat anders op bluetooth van de nieuwe telefoon geprobeerd? Bijvoorbeeld draadloze oordopjes ofzo? Gewoon om te testen of bluetooth echt stuk is op die nieuwe telefoon. 

Ja de telefoons zijn allemaal Motorola 

En op dopjes doet de telefoon het  ook niet

Hoi @everdiena .  Vervelend dat dit dan zo lang duurt.  Hij is dus 2 x ter reparatie aangeboden en beide keren is het probleem niet verholpen? Staan er ook notities in jouw correspondentie met het reparatie bedrijf? Ik neem aan dat dat via recommerce gaat? 

Er staat in dat ze de eerste keer de bluetooth hebben na gekeken niks hebben gevonden en de tweede keer konden ze weer niks vinden. De winkel heeft hem elke keer teruggestuurd naar de reparatie bedrijf 

Dan is het lastig voor mij om daar iets zinnigs over te zeggen. Ik neem aan dat ze daar ter controle een blue tooth apparaat aansluiten en dan kijken of het werkt?  Ik vrees dat ik vanaf hier verder weinig voor je kan doen. 

Reageer