Skip to main content

Beste, 

Zondag 15-10 is mijn telefoon terug meegenomen omdat ik al 8+ werkdagen wacht op me nieuwe betaalpas maar die kwam maar niet binnen. ik heb de mail zaterdag 14-10 gekregen om 17:00 het moment dat KPN sluit dat ze die zondag kwamen maar omdat ik tot 19:00 post kan krijgen op ons adress d8 ik ik hoop dat die pass nog kwam dit is niet het geval.. 

Nu heeft die man alles uitgelegd en zou ik een mail krijgen met een nieuwe bezorgmoment vanaf t moment dat ik dan nu de pass binnen zou krijgen. Alleen na een paar uur heb ik die mail nog steeds niet terwijl die man mij aangaf dat die mail eigenlijk meteen wel na dat hij het annuleerde op dat moment dat ik een mail moest krijgen. 

Hoe zit dit nu precies? 

Hallo @Dwayne Vissers en welkom op het forum! 

Lukt het om de bestelling te volgen via de pagina Mijn Bestelling? Daar kan je de status vinden van de bezorging, je kan hier zien of de bestelling mogelijk retour naar ons is gegaan of dat er een nieuw bezorgmoment is/wordt gemaakt. Mocht je niet verder komen, dan kijk ik graag met je mee. Op de gegevens die je hebt ingevuld in je profiel kan ik alleen het abonnement zo niet vinden. Wil je deze verder aanvullen en je 06-nummer en ordernummer ook bijvoegen? Als je na het invullen weer een berichtje plaatst in dit topic kom ik weer bij je terug.