Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb dit weekend mijn abonnement willen verlengen door een toestel te bestellen. Alleen ik heb geen bevestiging gekregen. Ik heb als leverdatum gekozen voor maandag en niks ontvangen. Dus ik heb gedacht dat ik misschien iets verkeert heb gedaan, en heb dus vandaag (dinsdag) het opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Mijn vraag is dus: Hoe zit het nu? Kan ik geen rond deze tijden geen telefoon bestellen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim Raymann

Hallo @Tim Raymann, welkom op het KPN forum. Op Mijn Bestelling KPN kun je jouw bestelling volgen. Met de gegevens uit je orderbevestiging heb je toegang tot de tool. Geen bevestiging ontvangen? Dan is je bestelling niet goed verwerkt. Balen! Uiteraard blijft het in deze tijd wel gewoon mogelijk om een bestelling bij ons te plaatsen. Wat had je besteld?

 


Ik heb een Iphone 7+ 32gb besteld. Met een bundel van 2 gb p/maand op een 2 jaar contract, 150 bel/sms p/maand. 


Top, goed toestel, @Tim Raymann.

Tip. Neem direct (privé) contact met ons op via de chat. Zodat een medewerker je order gereed kan maken. Je ontvangt dan ook meteen een bevestiging. Je kunt dat het beste doen via deze pagina: contact met KPN

  • kies: Mobiel 
  • klik op:
  • en daarna

    Veel plezier alvast met je nieuwe toestel :sunglasses:


Reageer