Skip to main content

Beste KPN.

Op 9 Januari 2022 heb ik mijn pakketje ontvangen via Post NL met mijn nieuwe iphone 13 erin. Bij ontvangst van het pakketje bleek de doos leeg te zijn en de bijgestuurde papieren zijn ingescheurd. Aangezien het een Zondag is geen contact op kunnen nemen met jullie.

 

Op dit moment zit ik met de handen in het haar over het feit dat mijn telefoon (hoogstwaarschijnlijk) gestolen is. Ik wil graag tot een oplossing komen want dit is niet hoe het hoort. 
 

MVG,

Nigel Wals

@Nigel Wals Welkom op het forum. 

Dat is natuurlijk een erg onaangename verrassing! Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 


Ik heb op dit moment hetzelfde. Bij mij zaten er stenen in de doos om het gewicht enigszins overeen te laten komen.
Misschien een idee om in regio’s waar dit veel gebeurd aan te geven dat het misschien beter is om het toestel op te halen in de dichtstbijzijnde KPN winkel? Dat scheelt een hoop ellende!

Daarnaast denk ik dat het aangetekend opsturen van het pakket alleen maar aangeeft dat de inhoud waardevol is. Je kan er net zo goed een sticker op plakken met “Dit pakket is duur”. Dit maakt het des te makkelijker voor de boeven.

Op dit moment heb ik telefonisch aangegeven dat het toestel niet in de doos zat en is er een onderzoek gestart. Met het oog op klantvriendelijkheid is het misschien handig om hier nog een mailtje achteraan te sturen met “Het onderzoek is gestart”. Nu heb ik er nog achteraan gebeld of alles wel was doorgekomen.

Denk dus veel ruimte voor verbetering. Misschien eens bij CoolBlue vragen hoe goede service werkt.