Skip to main content

Ik heb op 9-6  twee bestellingen geplaatst met de cashback actie. 1 mobiel aangeschaft met overstapservice van Tele2 naar Kpn en de andere wijziging abonnement bij KPN met nieuw toestel. Overstapservice lukt niet om een of ander reden. 

De mobiel is wel geleverd door AMP. De andere bestelling zou geleverd worden door PostNL op 13-6. Deze is retour gegaan, volgens PostNL was de pakketje beschadigd, daarom retour. Tig keer KPN gebeld hierover, maar niemand kan mij helpen! Klacht ingediend, ook geen reactie. Totaal radiostilte, je hoort niks!!!!!!!. Mijn geduld raakt nu op. Als ik vandaag vanochtend niks hoor, dan zal ik dit op Facebook plaatsen en de belbus van Kassa inschakelen en mijn rechtsbijstand benaderen. Dit is belachelijk voor woorden dat ik maar niks hoor Terwijl ik twee bestelling van €2000 heb geplaatst. Dit is niet normaal. als ik dit had geweten dan was ik bij een ander provider gegaan. 

Hallo @Mobiel bestelling, welkom op het KPN Forum!

Leuk dat je opnieuw voor KPN hebt gekozen, met 1 verlenging en 1 nieuw abonnement. Alleen jammer dat er bij de levering van de verlenging iets mis is gegaan. Je zegt dat PostNL het pakket zelf, buiten jou om, retour heeft gestuurd, omdat deze beschadigd was. Maar daarna heb je niks meer gehoord.

Normaal gesproken wordt een bestelling waarvan het toestel teruggestuurd wordt automatisch geannuleerd. Daarvan zou je dan ook bericht moeten krijgen vanuit ons. Heb je niets ontvangen? Dan vermoed ik dat er iets anders aan de hand is.

Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Ik heb de gegevens ingevuld 


Ik mis nog een aantal gegevens: mobiele klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Zou je deze nog willen invullen?


Wanneer krijg ik mijn telefoon??????? Vv


Waar blijft mijn telefoon????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wacht al 2,5 week!!!!!!!!!!!!!! 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


Ik heb één en ander voor je uitgezocht.

Volgens de Track & Trace van PostNL is het toestel op 13 juni retour gegaan en is deze op 15 juni aangekomen bij KPN. Zoals ik eerder al zei, wordt een abonnement bij retoursturen van het toestel automatisch geannuleerd.

Volgens Mijn Bestelling wordt jouw abonnement inderdaad geannuleerd. Maar de annulering duurt te lang. Ik heb daarom mijn collega's van de Back Office gevraagd om mee te kijken. Zij zullen het abonnement moeten annuleren.

Wanneer het abonnement geannuleerd is, krijg je binnen enkele dagen de eenmalige kosten van het toestel op jouw rekening gestort. Daarna kan je jouw abonnement opnieuw verlengen. We zullen dan het nieuwe toestel zo snel mogelijk jouw kant opsturen.


Ik heb inmiddels reactie ontvangen van mijn collega's dat er een onderzoek was opgestart omdat het pakketje leeg aangekomen was bij ons. Vandaar dat jouw bestelling nog niet geannuleerd was.

Maar ik lees in het systeem nu ook dat je inmiddels al een oplossing hebt, klopt dat?


Duurde veels te lang. Ik vond het  belachelijk dat ik als klant zolang moest wachten totdat jullie met PostNL hadden opgelost. Om die reden heb ik de telefoon elders gekocht. Ontzettend jammer!! Nu loop ik die cashback actie mis. En Kpn geeft geen compensatie voor dit gedoe!! Ontzettend jammer!


Ik snap heel goed dat je jouw nieuwe toestel graag snel wilt kunnen gebruiken. In een situatie waar jij het toestel niet ontvangen hebt, zal er alleen wel eerst een onderzoek gestart moeten worden. Dit neemt helaas wat tijd in beslag. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Logisch dat je dan een andere oplossing zoekt. Maar wij kunnen inderdaad geen compensatie bieden voor het missen van de cashback actie, sorry.


Ik ga hierover een klacht indienen. Ontzettend jammer dat KPN hierin geen compensatie geeft.