Skip to main content

Mijn zoon heeft onlangs zijn mobiele abonnement verlengd en uitgebreid. Maar daarbij is de koppeling die wij samen hadden verdwenen. Ik heb het telefoonnummer inmiddels via Mijn KPN weer gekoppeld maar wij hebben wel 2 maanden teveel geld betaald. Krijgen we dit nu met terugwerkende kracht weer teruggestort?

Hoi Janicee. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de KPN Compleet korting tijdelijk is komen te vervallen. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om dit met terugwerkende kracht te corrigeren. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


 

Hoi Janicee. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de KPN Compleet korting tijdelijk is komen te vervallen. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om dit met terugwerkende kracht te corrigeren. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat de KPN Compleet korting inmiddels weer actief is. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer