Skip to main content
Beantwoord

Telefoon kapot, nieuwe bestellen lukt niet omdat ik een sms moet ontvangen

• November 29, 2024
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Mijn telefoon is zojuist kapot gegaan en ik wil een nieuwe bestellen. Maar om te bestellen moet ik bevestigen met een code die ik ontvang via sms. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@KPN Vraag 1002 en ​@StephanHooft, dat schiet niet op zo! Als je de sms niet kunt ontvangen kun je ook langs een van onze winkels. Of je simkaart in een ander toestel gebruiken om de code te ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • November 29, 2024

Ik heb hetzelfde probleem - de verlengshop werkt niet omdat ik de SMS code niet kan ontvangen met een kapotte telefoon. De chatbot kan me alleen in contact brengen met een medewerker via een belafspraak, en dat werkt ook niet met een kapotte telefoon. Ook vanuit mij de vraag: Hoe nu verder?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2024

Hoi ​@KPN Vraag 1002 en ​@StephanHooft, dat schiet niet op zo! Als je de sms niet kunt ontvangen kun je ook langs een van onze winkels. Of je simkaart in een ander toestel gebruiken om de code te ontvangen.