Onlangs sluit ik een abbonnement af met KPN, met extra korting. Doordat de telefoon niet bezorgd kan worden en de bestelling geannuleerd moest worden ging de bestelling niet door. Er waren begrijpelijke redenen waarom de bestelling niet geleverd kon worden. Hiervoor kreeg ik alle begrip van de KPN-medewerkers. Bel ik vandaag met de aanbieding en de korting die aangeboden werd, zegt die mevrouw dat die korting niet gegeven kon worden. Er valt zogenaamd niet achter halen hoe er aan die korting gekomen is, wie dit heeft gedaan. De bestelling staat zwart op wit en toch kan het niet. Ik vind dit zo oneerlijk en vraag KPN om de mij eerdere korting toch aan te bieden.
En wat het ook zo bijzonder maakt; van de ene medewerker kan de telefoon wel thuis bezorgd worden, van de ander kan dat niet. De ene geeft een bijzondere korting, de ander niet. Gaat het altijd zo warrig en oneerlijk? Ik wilde alles; internet, mobiel en kids overzetten naar KPN, maar ik twijfel hier wel over.
Wat is jullie ervaring?
Het is gewoon netjes telefonisch opgelost.
Hoi
Fijn om te lezen dat het is opgelost nadat je hier telefonisch contact over hebt gehad en uiteindelijk iemand hebt getroffen die je hier verder mee kon helpen, top. En ook super dat je dit hier nog even met ons hebt gedeeld, dat wordt gewaardeerd!
Het blijft eigenlijk een ingewikkeld verhaal. Telefonisch beloofd dat het in orde wordt gemaakt. Vervolgens doe ik de bestelling; waarop een andere medewerker mij verteld; dat dit, ondanks dat een eerdere medewerker aangeeft het in orde te maken, telefonisch afgehandeld moet worden. Ik had KPN notabene aan de telefoon. Bestelling wederom geannuleerd.
Vervolgens zou ik afgelopen vrijdag teruggebeld worden. Dit is gewoon niet gebeurd. Ik ben zeer teleurgesteld in KPN. Mensen werken langs elkaar heen, mensen maken beloftes die niet waargemaakt kunnen worden, de terugbelfunctie kennen ze niet. Echt heel jammer.
Dat schiet zo natuurlijk niet op
Is er inmiddels alsnog contact met je opgenomen? Anders zou ik je nog het advies kunnen geven om via deze link een belafspraak in te plannen. Hoop oprecht dat dat voor het gewenste resultaat gaat zorgen
Ha Jan,
Vrijdag zou ik gebeld worden en wanneer bellen ze? Vandaag, woensdag. Krijg ik weer een ander verhaal.
Voor mij nooit meer KPN! Ik zit mijn internet en tv uit. Daarna nooit meer KPN, niet voor mij en niet voor mijn familieleden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.