Skip to main content

Mijn nieuwe mobiel zou vandaag tussen 8:00 en 18:00 uur geleverd worden.  We zijn de hele dag thuis geweest. Het is nu 20:00 uur. Er is niemand aan de deur geweest en verder hebben wij ook geen informatie van de bezorgdienst gekregen. 
 

dit is een slecht begin van mijn nieuwe abonnement bij KPN, en geeft mij weinig vertrouwen. Omdat ik niets weet over de levering weet ik ook niet of ik nu een nieuwe afspraak moet maken. Hoe nu verder?

Heb je een track en trace code gekregen? Wat zegt de bezorgdienst over de bezorging?


Nee, geen track and trace alleen een afspraak bevestiging van KPN


Hoi @LonB, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Alleen jammer dat jouw nieuwe telefoon zaterdag niet is bezorgd. Ik raad je aan om een nieuwe afspraak te maken via 030 240 8020. Dit nummer vind je in de e-mail welke je hebt ontvangen ter bevestiging van de eerste afspraak.


Ik heb gebeld maar ze hebben daar nog niet eens een telefoon ontvangen die ze dan kunnen afleveren dus dat vind ik dan wel weer kwalijk. Een afspraak maken en vervolgens geen telefoon afleveren bij de leverancier. ik moet dus eerst wachten tot de leverancier een telefoon ontvangt

 


Nee, inderdaad. Leveren gaat moeilijk als ze nog niets hebben ontvangen. We zijn inmiddels een aantal dagen verder. Heb je jouw telefoon inmiddels ontvangen? Zo niet, dan lijkt het me goed om even te bellen met de klantenservice: 0800 0402. We kunnen dan uitzoeken wat er precies aan de hand is.


Ik heb de klantenservice gebeld en die hebben een onderzoek ingesteld. De telefoon zou vandaag geleverd worden. Ik hoop dat het zo is.