Skip to main content
Beantwoord

Telefoon niet op voorraad?

• April 19, 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Hier hetzelfde, gaat om de S8 roze..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Nina0411, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kijk graag voor je wanneer jouw toestel weer verwacht wordt, zodat je een indicatie hebt wanneer je hem thuis kan verwachten. Echter, heb ik hiervoor wel iets meer informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en ordernummer? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan kan ik voor je op zoek!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 21, 2019
Goedemiddag @Nina0411, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kijk graag voor je wanneer jouw toestel weer verwacht wordt, zodat je een indicatie hebt wanneer je hem thuis kan verwachten. Echter, heb ik hiervoor wel iets meer informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en ordernummer? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan kan ik voor je op zoek!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 23, 2019
@Nina0411, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen, of heb je het toestel inmiddels al ontvangen? 🙂