Skip to main content

Beste..

Ivm het verlengen van mijn abonnement met toestel.. heb ik geprobeerd via de app dit te bestellen.. waarop ik zag dat het factuuradres juist was maar het bezorgadres mijn oude huis was. Geprobeerd adreswijziging door te geven via de app.. technische storing, neem contact op met de helpdesk..

Helpdesk gebeld.. ze hebben geholpen om mijn adres te wijzigen en vervolgens het abonnement te verlengen…. Hiervoor wel een half uur wachten, want bleek allemaal niet makkelijk te zijn om adres te wijzigen.. aan het eind van gesprek heb ik een telefoon kunnen bestellen waarvan de helpdeskmedewerker zeker wist dat dit naar het goede adres zou worden gestuurd.. ook

mail ontvangen dat adres was gewijzigd.. dus akkoord gegaan… vervolgens wordt de bestelling geplaatst en Jahoor oude adres erop..

zaterdagochtend direct kpn gebeld.. verhaal uitgelegd en servicemedewerker gaf aan.. ohh ja is vaker fout gegaan bij mijn collega.. ik maak een mail en laat hem u terugbellen… maar probeer of u het pakketje kan onderscheppen of ophalen op het oude adres en anders wordt het naar een post.nl punt gebracht..verder kon die niks doen.

 

via de post.nl app bericht tussen 17-19 uur zou het bezorgd worden.

via de app om 17.08 bericht dat pakketje bezorgd was… ik direct naar oude adres gereden.. bewoners waren niet thuis.. hadden wel een ring en gaven direct aan dat er niks heb was bezorgd.. gelukkig zag ik de bus van de bezorger. Die aangesproken… aangezien er getekend moest worden voor pakketje.. postbezorger gaf aan dat er wel iemand thuis was.. ene Alessandro en die zei dat pakketje voor zijn oma was.. ik zeg die mensen zijn al week niet thuis dus dat kan niet. Postbezorger met me meegegaan naar oude adres en daar via de ring contact gehad met de oude bewoners… zij gaven aan geen allesandro te kennen en hebben de activiteit op de ring nagekeken.. helaas niemand aan de deur geweest tot ik er was.. postbezorger boos.. en rijd weg.. (die heeft er dus een mooie iPhone 13 bij..) 

U begrijpt mijn frustratie was zeer groot… dus hup post.nl bellen.. maar die zijn net als kpn niet bereikbaar op zaterdag na 17 uur..

via Facebook Messenger nog contact opgenomen met post.nl ook daar geen reactie op… 

 

nu een duur abonnement zonder telefoon.. en zeer boos!!

wat gaan we hieraan doen???

 

 

 


 

Hoi @Agnes S, welkom hier. 

Wat een verhaal zeg. Ik snap dan ook goed dat je erg boos bent. Je wilt graag weten hoe je jouw bestelde iPhone krijgt. Want deze is dus door iemand anders meegenomen. Maar wie is Allesandro? Dat is natuurlijk moeilijk te achterhalen. Wat ik voor je kan doen is een onderzoek opstarten om dit geheel verder uit te zoeken. Zo'n onderzoek kan echter wel tot 3 weken duren. Ik kan dit niet versnellen, ik hoop wel dat het snel opgelost is.

Zou je voor mij jouw profiel van gegevens willen voorzien. Ook graag het bestelnummer toevoegen. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik het onderzoek voor je starten. 


Wellicht kun je i.s.m. de oude bewoners via hun opnames van de Ring  alsnog aangifte doen van diefstal, want je hebt die bezorger dus gewoon op heterdaad betrapt. Geen wonder dat ie snel weg was. 😕


@Bart_Z 

 

hi Bart,

bedankt voor je reactie.. er is door kpn al een onderzoek gestart naar post.nl maar ook hier wordt je zeer gefrustreerd van…

Klantenservicemedewerker heeft alles genoteerd(dus het gehele bovenstaande verhaal) hierin dus ook vermeld dat er een handtekening is gezet voor ontvangst… (overigens konden zij zien dat het niet ‘allesandro’ was maar een ‘Anton??!!’

Medewerker geeft aan.. onderzoek duurt ongeveer 3 tot 5 werkdagen.. afijn ik snap best dat het even duurt… 

maar vervolgens krijg ik een mail dat als er een handtekening is gezet.. er nog een mail zal volgen met een aangifteformulier en pas als ik die heb ingevuld..en verstuurd het onderzoek verder gaat en Zo’n de 30!!!! Werkdagen kan duren….

  1. In het onderzoek staat duidelijk dat er is getekend, dus stuur gelijk het formulier mee
  2. 30 werkdagen.. door de fout van kpn maar intussen wel alles incasseren..
  3. Fout geïnformeerd door de klantenservicemedewerker 

zeker 20 jaar klant.. maar dit… laat me toch zeker twijfelen.

en daarnaast kan geen enkele klantenservicemedewerker mij verder helpen of doorverbinden.

Ik heb de gegevens in me profiel toegevoegd..

Wellicht kunt u mij nog enige hulp bieden.

 

groetjes Agnes 


@HansaanZet  dank je voor je reactie.. maar dat gaat dus via kpn.. 🙄 zij zijn de opdrachtgever.. 

 


Het kan inderdaad best wel even duren. Dat dat enorm frustrerend is begrijp ik heel goed. Als het onderzoek afgerond is kunnen wij uiteraard kijken wat we kunnen betekenen in de kosten. 

Nu het onderzoek al is gestart kan ik hier zo niets mee. het is echt afwachten tot dat afgerond is. Hoe graag ik ook wil. Ik kan dat proces niet versnellen.

 


Ik heb het zelfde ik zit al 3 dagen met KPN aan de Telefon aub stuur de IPhone 14 niet na de Oude Adress en wat gebeurd ik krijg just 2 Minut geleden om 22:02 en Mail met de bevestiging dat het IPhone is verstuurd en wat denk je het gaat na de Oude Adres.

Moet ik nu Morgen de heele Dag bij mijn Oude Adres op de Stoep gaan zitten ?

 

Sorry maar weten de medewerkers überhaupt hoe ze hun werk moeten doen of loopt da gewoon elke debiel rond en doet maar niks.

 

Ik ben zo pissig

Ik heb al mij  Bell minuten opgemaakt voor de KPN en voor wat NIKS


Bellen naar KPN is gratis. 

0800-0402

Dat kost geen enkele belminuut. 


Zou kunnen dat ik mij da vergist heb help maar voor geen beetje met de feiten dat ze het niet goed voor mekaar hebben en en nu een Toestel van over de 1000 Euro bij betaling op weg in het niks 

 

Maar gelukkig heeft het geen minuten gekost.....