Beste..
Ivm het verlengen van mijn abonnement met toestel.. heb ik geprobeerd via de app dit te bestellen.. waarop ik zag dat het factuuradres juist was maar het bezorgadres mijn oude huis was. Geprobeerd adreswijziging door te geven via de app.. technische storing, neem contact op met de helpdesk..
Helpdesk gebeld.. ze hebben geholpen om mijn adres te wijzigen en vervolgens het abonnement te verlengen…. Hiervoor wel een half uur wachten, want bleek allemaal niet makkelijk te zijn om adres te wijzigen.. aan het eind van gesprek heb ik een telefoon kunnen bestellen waarvan de helpdeskmedewerker zeker wist dat dit naar het goede adres zou worden gestuurd.. ook
mail ontvangen dat adres was gewijzigd.. dus akkoord gegaan… vervolgens wordt de bestelling geplaatst en Jahoor oude adres erop..
zaterdagochtend direct kpn gebeld.. verhaal uitgelegd en servicemedewerker gaf aan.. ohh ja is vaker fout gegaan bij mijn collega.. ik maak een mail en laat hem u terugbellen… maar probeer of u het pakketje kan onderscheppen of ophalen op het oude adres en anders wordt het naar een post.nl punt gebracht..verder kon die niks doen.
Â
via de post.nl app bericht tussen 17-19 uur zou het bezorgd worden.
via de app om 17.08 bericht dat pakketje bezorgd was… ik direct naar oude adres gereden.. bewoners waren niet thuis.. hadden wel een ring en gaven direct aan dat er niks heb was bezorgd.. gelukkig zag ik de bus van de bezorger. Die aangesproken… aangezien er getekend moest worden voor pakketje.. postbezorger gaf aan dat er wel iemand thuis was.. ene Alessandro en die zei dat pakketje voor zijn oma was.. ik zeg die mensen zijn al week niet thuis dus dat kan niet. Postbezorger met me meegegaan naar oude adres en daar via de ring contact gehad met de oude bewoners… zij gaven aan geen allesandro te kennen en hebben de activiteit op de ring nagekeken.. helaas niemand aan de deur geweest tot ik er was.. postbezorger boos.. en rijd weg.. (die heeft er dus een mooie iPhone 13 bij..)Â
U begrijpt mijn frustratie was zeer groot… dus hup post.nl bellen.. maar die zijn net als kpn niet bereikbaar op zaterdag na 17 uur..
via Facebook Messenger nog contact opgenomen met post.nl ook daar geen reactie op…Â
Â
nu een duur abonnement zonder telefoon.. en zeer boos!!
wat gaan we hieraan doen???
Â
Â
Â
Â