Skip to main content

Goedenavond.

Ik ben op dit moment in Amerika en heb een Airalo esim gekocht. De eerste twee dagen werkte dit goed en opeens heb ik geen service meer/geen netwerk meer. Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb al contact gehad met Airalo en die constateren dat het aan mijn telefoon ligt (zeer behulpzaam waren ze overigens). Ik heb geen mogelijkheid om bij de instellingen voor mobiele netwerk te komen want die is niet aan te klikken omdat hij geen sim herkent. Ik zie wel bij esim1 KPN staan en bij esim2 Webbing. Kan ze beide niet aan of uit doen. Pakt hij gewoon niet. Ze staan uit. Kan webbing ook niet verwijderen. Doet hij gewoon niet. Kan ook geen nieuwe esim toevoegen. Kan dus ook niet bellen oid. Bovenin staat het symbooltje rondje met een streep erdoor: geen netwerk. Al 100 keer telefoon uit en aan gedaan en alle software is up to date. Ik weet het niet meer maar zou heel graag hulp willen want ik heb echt mobiel internet nodig hier in de States. Wie kan mij helpen?

Hallo @Arjanw12 ,

Je zou kunnen overwegen om jouw telefoon te resetten. 

Een andere optie is om daar ter plekke een andere telefoon te kopen. Of een tablet? 
 


Ik heb er heel veel fotos op die ik niet kwijt wil.

En ik wil ook geen nieuwe telefoon kopen. Heb nu de nieuwste Samsung. Dat zou zonde zijn. 


Nee, de oude niet weggooien. Maar misschien kun je die in Nederland laten repareren? Je hebt vast nog garantie. 


Hallo @Arjanw12 ,

Je zou kunnen overwegen om jouw telefoon te resetten. 

Een andere optie is om daar ter plekke een andere telefoon te kopen. Of een tablet? 
 

En @Arjanw12 ?,

Heb je ter plekke iets kunnen kopen als tijdelijke oplossing?Â