telefoon (apple 10) gaat na 2 seconde direct door naar mijn apple watch. Hoe kan ik dat veranderen?
Hi ​
Kun je precies aangeven wat er gebeurt? Hij gaat eerst 2 seconden over op de iPhone en gaat daarna door op de Watch? Zie je het dan ook nog steeds op je telefoon? Wat gebeurt er als je dit uitschakelt op de Apple Watch? Dit doe je als volgt:
Stap 1: Open eerst de Apple Watch-app op je gekoppelde iPhone. In deze app kun je verschillende instellingen en voorkeuren voor je Apple Watch aanpassen.
Stap 2: Zodra je in de Apple Watch-app bent, tik op "Meldingen". Scroll naar beneden en zoek de optie "Telefoon". Hier vind je de instellingen die te maken hebben met telefoongesprekken op je Apple Watch.
Stap 3: In de "Telefoon"-instellingen zie je twee opties: "Spiegel mijn iPhone" en "Aangepast". Standaard is "Spiegel mijn iPhone" geselecteerd. Dit betekent dat oproepen alleen overgaan op je iPhone en vervolgens ook op je Apple Watch.
Stap 4: Om telefoongesprekken uit te schakelen, tik op "Aangepast" en selecteer "Meldingen uit".
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.