Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb sinds augustus 2020 een sim only abbonement afgesloten maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om toch een telefoon erbij toe te voegen? En zo ja, hoe en waar kan ik dit doen?

 

Mvg,

Bram

Hallo @Bram333 , een mobiele telefoon kun je overal (online) kopen en daar de simkaart in plaatsen.

 


Hallo @Bram333 , een mobiele telefoon kun je overal (online) kopen en daar de simkaart in plaatsen.

 

Bedoelde meer in de trend van sim only abbonement veranderen naar eentje met telefoon erin


Hallo @Bram333 , een mobiele telefoon kun je overal (online) kopen en daar de simkaart in plaatsen.

 

Bedoelde meer in de trend van sim only abbonement veranderen naar eentje met telefoon erin

Hallo @Bram333 , dat hoeft dus niet, je kunt je bestaande sim gebruiken in iedere zelf gekochte telefoon.

 


Hallo @Bram333 , een mobiele telefoon kun je overal (online) kopen en daar de simkaart in plaatsen.

 

Bedoelde meer in de trend van sim only abbonement veranderen naar eentje met telefoon erin

Hallo @Bram333 , dat hoeft dus niet, je kunt je bestaande sim gebruiken in iedere zelf gekochte telefoon.

 

Ja maar als je telefoon bij abbonement neemt kun je die over je contractduur afbetalen en dat is wat ik vraag :D


Hallo @Bram333 , duidelijk, dan even met KPN bellen, 0800 0402 en kunnen misschien een passende aanbieding maken.

TIP: als je niets met de BKR te maken wilt hebben, kies dan een telefoon uit die minder kost dan €250