Skip to main content

Ik ben telefoon verloren, zit in buitenland , kan niet bellen. hoe kan ik online nieuwe simkaart aanvragen zodat ik bij aankomst in nederland nieuwe sim heb. Ihet lukt mij niet online via de standaard online methode omdat ik geen sms code kan ontvangen (omdat ik geen telefoon heb). De chatbox is hopeloos en ik kan niet live met een persoon chatten. Ik kan niet teruggebeld worden 

Hoi @Bruudje dat is onhandig. Heb je de simkaart wel geblokkeerd?

https://www.kpn.com/service/mobiel/verlies-diefstal.htm#/

Heb je geen toegang tot MijnKPN? Bel dan naar onze Klantenservice om je simkaart te laten blokkeren. Bellen kan ook vanuit het buitenland. Je betaalt het tarief voor bellen in het buitenland.
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.->    0031612001200

 

Heb je toegang tot Facebook en/of X? Daar is KPN Webcare ook bereikbaar.

Bij terugkomst in Nederland kan je direct langsgaan bij een KPN Winkel →  Vind een winkel
Dan loop je met een nieuwe simkaart bellend de deur uit.


simkaart is geblokkeerd. wil graag nieuwe sim aanvragen, maarprocedure is dat er een sms code wordt verstuurd. Aangezien ik mn mobiel verloren ben en in buitenland zit kan dat niet. D e chat begrijpt mijn probleem niet en  een terugbel verzoek kan ook niet. 

Is het mogelijk een sim aan te vragen en op thuisadres te laten bezorgen, zonder dat je een mobiel hebt? Ik zit in Mexico op dit moment maar als ik nederland ben heb ik direct een sim nodig , voor mn werk (tweestaps verificaties ). vg 

 


Ja, via MijnKPN wordt lastig met de sms-controle. Heb je nog wel toegang tot Facebook en/of X?
Daar is KPN ook bereikbaar. Dan kan er een simkaart naar je thuisadres gestuurd worden.

Lukt dat niet dan blijft alleen een snel bezoek aan een KPN winkel over bij terugkomst. Als je in Nederland gaat bellen duurt het toesturen anders nog een paar dagen.


Hoi @Bruudje, als jouw telefoon verloren is zal jij de verificatie sms niet kunnen zien inderdaad. Ruud geeft al een paar alternatieven om een nieuwe simkaart aan te vragen, zodat die naar je thuisadres wordt gestuurd. Dan moet je 'm zelf nog activeren. Dat is het snelste om 'm thuis te krijgen.

Optie 2 is de KPN Winkel, Ik weet niet hoe op welke dag en laat je vlucht aankomt, je zou mogelijk op weg naar huis langs een KPN Winkel kunnen gaan, zodat je direct met een geactiveerde simkaart thuis komt. 


Reageer