Skip to main content

Hi, 

Ik heb net contact gehad via 0800 0402 waarbij ik 30 minuten in de wacht ben gezegd. Omdat ik al in het buitenland ben kost dit mij 2 euro per minuut. Er werd totaal niet met mij meegedacht over een andere oplossing. Aangezien mij verteld werd dat ik in de wacht zou moeten blijven staan tot dat zij antwoord kreeg van de “experts”. Nu heb ik maar opgehangen omdat dit mij al 60 euro kostte en mij niet verteld kon worden hoe lang dit nog ging duren aangezien het druk was. 
 

De reden waarom ik belde is dat ik de bevestiging heb gekregen van beëindiging van mobiele aansluiting. In die e-mail staat dat ik met eerder genoemd nummer contact op kan nemen wanneer ik mijn nummer wil behouden. Nu kreeg ik van de medewerker aan de telefoon te horen dat dit alleen mogelijk is wanneer ik dit annuleer en opnieuw een verzoek van opzegging indien. Waarom word in de e-mail gezet dat ik daarvoor contact op kan nemen met de klantenservice wanneer zij hier niet echt wat aan kunnen doen? (Werd verteld dat zij alleen opzeggingen doen) 

Door het personeel tekort van KPN kan ik nu ook rond de 60 euro hiervoor gaan betalen.

Wat kan hieraan gedaan worden?

Bijzonder verhaal want 0800 nummers zijn niet vanuit het buitenland te bellen.  Hie heb je dat gedaan?


Bijzonder verhaal want 0800 nummers zijn niet vanuit het buitenland te bellen.  Hie heb je dat gedaan?

Blijkbaar werkt het toch echt, aangezien ik niet in Nederland ben 😉

 


Hoi @lisa3, je kunt er inderdaad voor kiezen het nummer te behouden door deze om te zetten naar prepaid in plaats van de reguliere opzegging. Zoals je al noemt zal de huidige opzegging dan wel eerst geannuleerd moeten worden. Dit kan via onze afdeling opzeggingen maar deze zijn alleen telefonisch bereikbaar. Via de chat op kpn.com/service kun je daar ook een terugbelverzoek voor indienen, zo hoef je niet te wachten tot je iemand aan de lijn hebt.
Via het forum kan ik je hier helaas niet mee helpen.