Skip to main content

Goedemorgen,

 

Als ik mijn huisarts wil bellen met mijn nokia 7.2. word het gesprek direct beeindigd, heb de telefoon al gereset naar de fabrieksinstellingen, en ik wil geen synchronisatie met de pc, hoe kan ik die uitzetten.

Bij voorbaat dank voor de oplossing.

 

Groetjes van Frans.

@kruppel Hi Frans, het is natuurlijk wel zo handig dat je je huisarts kunt bellen als dat nodig is. Niets ernstigs, hoop ik!

Is het telefoonnummer van je huisarts wel bereikbaar als je het vanaf een ander toestel of vanaf een vaste telefoon probeert? Ik begrijp daarnaast dat je je toestel hebt gereset, hoe ver ben je gekomen met het weer instellen van je telefoon? Als dat nog niet (helemaal) gelukt is, waar loop je op vast?


Goedemorgen Alexandra,

 

Heel veel bedankt voor uw antwoord, ik heb al contact gehad met de technische dienst en zij hebben me gezegd dat ik een afspraak moet maken met de kpn winkel, want zij kwamen er ook niet uit.

 

Groetjes van Frans

 


Goedemorgen Alexandra,

 

Heel veel bedankt voor uw antwoord, ik heb al contact gehad met de technische dienst en zij hebben me gezegd dat ik een afspraak moet maken met de kpn winkel, want zij kwamen er ook niet uit.

 

Groetjes van Frans

 

Hi Frans, dankjewel voor de update. Ik ga er vanuit dat 't helemaal goed komt in de KPN winkel. Laat gerust weten hoe het is afgelopen. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.