Goedenmiddag,
ik had een nieuw abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij kpn, nieuwe sim kaart gekregen en dit abonnement is ingegaan op 3-3-2025, nummberheboud en alles is goed gegaan tot nu.
echter kwam ik erachter dat ik een verkeerd abonnement had afgesloten en alleen unlimitid bellen/sms. Er zat geen data op deze sim.
Vervolgens heb ik mijn abonnement geannuleerd en wilde ik direct een nieuwe afsluiten maar kan geen nummerbehoud doen omdat mijn nieuwe sim kaart het niet meer doet en dus geen verificatie sms kan ontvangen.
Nu heb dinsdag 4-3 kon gebeld en hebben ze geprobeerd dit nummer met een nieuw abonnement af te sluiten. Telefonisch ging dit goed en heb een bevestiging van mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud gehad.
vervolgens kreeg ik na een paar min een nieuwe mail dat mijn bestelling werd geannuleerd.
de medewerker die ik hierna sprak kon niet zien waar het mis gaat, nu zouden vanochtend terug bellen maar dat is niet gebeurd. Zelf net gebeld en het verhaal weer uitgelegd aan een nieuwe medewerker.
deze geeft nu aan dat ik dit nummer kwijt ben en maar een nieuwe moet nemen.
dit vind ik gek omdat de medewerker gisteren dit wel kon.
iemand hier ervaring mee hoe/of ik mijn oude nummer weer terug kan krijgen?
groeten Rody