Skip to main content

Beste, ik heb een Telfort account, nu heb ik mijn dochter onlangs toegevoegd bij Telfort echter zij heeft KPN account gekregen omdat dat niet anders kon, hoe kan ik er nu voor zorgen dat zij gebruik kan maken van het combivoordeel en belangrijk voor mij HOE KAN IK DAT ZIEN, ik betaal nu aan Telfort voor mijn account (...) en voor mijn dochter (...), zou u zo vriendelijk willen zijn dit kenbaar te maken, als ik over moet naar een KPN account laat mij dan even weten wat ik daarvoor moet doen.

In afwachting van uw antwoord,

Paul Hazenbrink

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi Paul, welkom op het forum! Ik heb aan de hand van de 06-nummers gelijk even gekeken. Ik zie dat het abonnement van je dochter in juni actief is geworden. Dat betekent dat jullie twee zeker gebruik kunnen maken van CombiVoordeel. Ik heb een van mijn Telfortcollega's gevraagd en die geeft aan dat het aan de Telfortkant in orde is. Alleen bij het abonnement van je dochter zie ik geen actieve voordelen. Ik vermoed dan ook dat het abonnement nooit is aangemeld voor Compleet, of dat dit niet goed is gegaan.

 

Je kunt haar abonnement alsnog zelf aanmelden via dit formulier. Binnen enkele dagen zal zij dan de voordelen (€5 korting en dubbele data) ontvangen.