Skip to main content

Goededag,

Zojuist mij voor de vierde of vijfde keer aangemeld voor Telfort compleet. Elke keer wordt het stopgezet, zeer frustrerend en na telefonisch contact met kpn waarom zij dit steeds stopzetten…..ja bel Telfort maar. Ik meld me aan via kpn website en de stopzetmail komt ook van kpn. Ik word er moedeloos van en kpn zet wel doodleuk nu de kosten van foxsport op mijn kpn factuur, terwijl ik recht heb op gratis foxsport.  En dit terwijl jullie samen zijn gegaan. 
Ik heb 2 Telfort telefoonabonnementen en kpn thuis, kom op zeg maak het gewoon in orde

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi Mirian, welkom op het forum. 

Dit hoort zeker niet zo te gaan. Ik kijk graag na wat hier de oorzaak van is. Heb je de vaste diensten via KPN of Telfort? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig. 


Hoi Alex, mijn profiel zo goed mogelijk ingevuld met de account nummers van KPN en Telfort.

Alvast bedankt voor de moeite,

Miriam


Update voor de meelezers na telefonisch contact: door een technische fout is het voordeel van KPN komen te vervallen. Dit is inmiddels met terugwerkende kracht herstel. 

Miriam, je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.