Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb 1/2 januari een bestelling geplaatst onder mijn eigen naam en 3x een aanbetaling gedaan van 168€. Dat kwam omdat je collegas hadden gezien waar het probleem lag van dr afwijzig en die er zogenaamd uit was gehaald en ik het opnieuw kon proberen. Inmiddels ben ik 2 weken verder en heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Jou collega van klantacceptatie zei dat ik dit binnen 3 dagen weer zou ontvangen.

 

Via de klantenservice word ik telefonisch niet verder geholpen en word ik continue opgehangen.

 

Ik zou graag mijn geld zo snel mogelijk tegemoet zien want dit is natuurlijk absurd. 

Ik lees in andere forums dat jullie dit zelf kunnen aanpassen en dat het geld dan binnen 3 tot 5 dagen op mijn rekening staat.

 

Groet Isabella Avdic

Hoi @Isabella Avdic! Natuurlijk hoor jij de betalingen waar geen bestelling (meer) tegenover staat, retour te ontvangen. Wij regelen dat niet zelf, maar via onze administratie. Wil jij jouw klantgegevens aanvullen in jouw forumprofiel, graag de volgende gegevens:

  • Bestelnummers
  • Postcode en huisnummer
  • Volledige rekeningnummer 
  • Geboortedatum van de contractant

Het kan zijn dat er nog aanvullende informatie nodig is, dat laat ik je hier dan weten. Geef je een seintje in dit topic als jij je gegevens aangevuld hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.


Ik heb het ingevuld en in persoonlijke opmerkingen alles toegevoegd zoals bestelnummer van mij en mijn zus. Weet niet of jullie dat kunnen zien?


Hoi @Isabella Avdic! Natuurlijk hoor jij de betalingen waar geen bestelling (meer) tegenover staat, retour te ontvangen. Wij regelen dat niet zelf, maar via onze administratie. Wil jij jouw klantgegevens aanvullen in jouw forumprofiel, graag de volgende gegevens:

  • Bestelnummers
  • Postcode en huisnummer
  • Volledige rekeningnummer 
  • Geboortedatum van de contractant

Het kan zijn dat er nog aanvullende informatie nodig is, dat laat ik je hier dan weten. Geef je een seintje in dit topic als jij je gegevens aangevuld hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

 

Ik heb het ingevuld en in persoonlijke opmerkingen alles toegevoegd zoals bestelnummer van mij en mijn zus. Weet niet of jullie dat kunnen zien?


Mijn zus heeft haar betaling terug gehad. Ik heb 1 terug gekregen die via haar rekening betaald was. Dus ik wacht nog op 2 betalingen op mijn eigen naam en rekwning nummer


Heel fijn, de andere 2 (terug)betalingen laat ik nakijken door onze administratie: als ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het je weten. Jij ook, als je ook deze 2 betalingen retour ontvangen hebt? 


Ja doe ik. Ik heb nog steeds niks ontvangen


Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen, @Isabella Avdic: 2 betalingen zijn op 22 januari 2021 teruggestort, daarvan heb je al aangegeven deze retour te hebben ontvangen. De andere 2 betalingen zijn op 27 januari 2021 teruggestort: heb je deze inmiddels ook al ontvangen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alles rond is. Anders hoor ik het graag!