Skip to main content

Contact gehad met klantbehoud en een terugbel afspraak gemaakt maar zoals vaker in het forum te lezen is, is er geen contact opgenomen. Mooie verhalen gehoord dat vaste klanten zo belangrijk zijn maar dat valt  ook wel weer mee dus.

Hi @Nickstel, wat flauw dat je niet volgens afspraak bent gebeld :slight_frown: Dat had uiteraard wel gemoeten!

Is er inmiddels al wel contact geweest?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan pak ik je dossier er bij om te kijken of ik kan achterhalen waar het mis is gegaan!


Goedendag, 

Ik heb vandaag contact gehad maar er waren beloftes gemaakt die niet naar gekomen kunnen worden, dus ik heb het advies gekregen om te wachten tot er contact word opgenomen door desbetreffende medewerker.

Met vriendelijke groet,

 

Nick 


Is dat inmiddels al gebeurd @Nickstel?  Zo nee, zou je dan toe willen lichten welke beloftes er zijn gemaakt en wat er precies moet gebeuren?


Goedendag, 

Nee de gemaakte belofte van de galaxy pods bij de s20 was een fout van de medewerker. En diegene die mij daarna beloofd heeft dat dat voor mij geregeld zou worden, heeft het ook nagelaten om contact op te nemen. En nadat ik zelf contact had opgenomen werd mij verteld dat er niks genoteerd wat door beide collega's en dat mijn verhaal niet zou kloppen en ik dus pech had.


En nu heb ik de s20+ genomen voor de pods. Maar ik ben gewoon zeer ontevreden over de afhandeling. Ik heb het idee dat mijn klacht niet serieus wordt genomen en dat er gedaan wordt alsof ik loop te liegen. Bij allebei de gesprekken werd er volgens beide medewerkers genoteerd dat ik bij de s20 de oortjes zou krijgen, maar er werd niks teruggevonden en niemand kon mij met de betrokken medewerkers in gesprek brengen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Nick 


Bij mijn weten, is dit de standaard pre-order actie van Samsung en kan je jouw Galaxy buds claimen via de actiepagina van Samsung. Of heb je het nu over een andere actie?


Goedendag, 

Ja daar heeft u gelijk in. Maar die actie is alleen geldig op de s20+ en de s20 ultra. Maar mij werd beloofd dat ik die bij de "normale" s20 ook zou krijgen. Zelf heb ik toen ook nagevraagd of dat klopte, daar werd toen toegezegd door de eerste medewerker.

Toen heb ik zelf op de site gezien dat dat niet normaal was voor die versie. Daarna heb ik diezelfde dag weer zelf contact gezocht met een medewerker van kpn.

Daar heb ik toen de situatie uitgelegd, die had mij toen ook de oortjes beloofd omdat het in het gesprek ervoor was toegezegd en zij zou toen een terugbel afspraak erin zetten en ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden. 

Maar daar heb ik dus niks meer van vernomen. En alles notities en afspraken zijn dus ook niks meer waard. 


Ah, ik zie erg veel notities over bestellingen en annuleringen en weer nieuwe bestellingen waarbij de gewone S20, daarna de S20 Ultra en vervolgens de S20+ zijn besteld dus ik kon daar niet goed uit opmaken wat oorspronkelijk de bedoeling was geweest, nu is het duidelijk!

Dat de eerste medewerker zich vergist heeft, dat kan natuurlijk gebeuren, zeker gezien het geen actie van KPN zelf is én dit de eerste keer is dat de pre-order actie van Samsung niet voor alle modellen geldt. Maar dat er vervolgens afspraken worden gemaakt die niet worden nagekomen, dat is erg kwalijk :slight_frown: Als er geen of gebrekkige notities worden gemaakt bij ons in de systemen, is het voor de collega's daarna erg lastig om na te gaan wat er exact toe is gezegd, maar dat is natuurlijk niet iets waar jij schuld aan hebt. Ik vind het jammer dat je hierdoor het idee hebt gekregen dat je niet serieus wordt genomen en zelfs dat er gedacht wordt dat je aan het liegen bent, dat is niet de bedoeling geweest!

Er staat niet genoteerd dat je alsnog de Galaxy buds hoort te krijgen bij de S20, wat sowieso iets is dat wij helemaal niet kunnen garanderen aangezien wij de buds niet kunnen versturen. Dit loopt volledig via Samsung en wij kunnen géén aanvragen bij Samsung doen om extra buds te versturen. Ik weet dan ook niet wat de gedachtegang is geweest van de 2e collega, maar denk dat ze met de beste intenties een achterliggende afdeling in heeft geschakeld met de vraag of die daar toch voor zouden kunnen zorgen en vervolgens nee op het rekest heeft gekregen. 

Al met al snap ik heel goed dat deze situatie een negatieve indruk achter heeft gelaten, hoe dit is verlopen verdient absoluut niet de schoonheidsprijs :confused:  Ondanks deze nare start, hoop ik dat je straks wel erg blij gaat zijn met je nieuwe toestel, nieuwe abonnement én de Galaxy Buds!