Skip to main content

Ik had een abbonoment bij jullie genomen en online betaald aan deur moest ik weer eens 816euro betalen dat heb ik dus niet gedaan en reviva had het toestel weer meegenomen ze hadden hem toen geanuleerd maar ik wacht nu al een week op me geld maar heb nog niks binnengekregen hoe kan dit? Want er was wel 816euro van mijn rekening afgeschreven? Ik had telefonisch contact opgenomen hun vonden het een raar verhaal. De volgende dag zouden ze met een oplossing terugbellen dat hebben ze dus niet gedaan terwijl we dit wel afgesproken hadden!

Goedemiddag @Adam133, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat zijn geen misselijke bedragen, ik begrijp dat je dit graag zo snel mogelijk terug wil krijgen.. Het is me op het moment wel onduidelijk of je het toestel nu wel of niet gekregen hebt, is de hele order geannuleerd nu en zit je nu zonder toestel?

In ieder geval, ik kijk graag met je mee hierin. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en eventueel het ordernummer? Geef even een seintje in dit topic wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken waar jouw geld blijft!


Goedemiddag @Adam133, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat zijn geen misselijke bedragen, ik begrijp dat je dit graag zo snel mogelijk terug wil krijgen.. Het is me op het moment wel onduidelijk of je het toestel nu wel of niet gekregen hebt, is de hele order geannuleerd nu en zit je nu zonder toestel?

In ieder geval, ik kijk graag met je mee hierin. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en eventueel het ordernummer? Geef even een seintje in dit topic wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken waar jouw geld blijft!

Nee ik heb het toestel niet gekregen ik heb even mijn profiel aangevuld voor u


@Adam133 op 24 juli is het toestel bij ons aangemeld als retour. Dan kan het 5 werkdagen duren voordat je het geld weer op jouw rekening hebt staan. Ik ga er dus ook vanuit dat je het deze week nog hebt. Zo niet, trek dan opnieuw even aan mijn mouw dan ga ik hier alsnog achteraan zodat je het zo snel mogelijk terugkrijgt.


Inmiddels heb ik bevestiging dat we het bedrag handmatig teruggeboekt hebben. Dit kan alsnog enkele werkdagen duren, maar weet dat het onderweg is!