Skip to main content
Beantwoord

Teruggestuurde toestel is zoekgeraakt

• January 10, 2026
  • 2 reacties
  • 5 keer bekeken

Beste heer kijk in de geschiedenis van jullie dan kun je zie dat wij op 5 nov een toestel naar jullie hebben gestuurd het adres hebben jullie per mail opgegeven maar , hij is zoek geraak en tot nu geen uitsluitsel ook niet na meer dan 20 telefoontje van ruim een uur , mailen gestuurd en dergelijke , er zijn al meer dan 4 onderzoeken gestart en elke keer weer  in het riet gestuurd  dus weer geen antwoord

krijg de opdracht om bij post nl mijn klacht te geven en die geven aan dat ik bij kpn moet zijn en zo heen en weer maar geen nieuwe telefoon wat die wij hebben opgestuurd was spik plinten nieuw 5 uur oud en werkten niet (foto ap)

Nogmaals kijk in je pc dan zie je wat er nu gebeurd.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@mt hilversum, welkom allereerst bij onze community en fijn om te zien dat ​@Michel.uit.Arnhem je op weg heeft geholpen. 

20 telefoontjes lijkt mij ook teveel van het goede. Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mt hilversum 

Om te beginnen wil ik je vragen om je community profiel volledig in te vullen, zodat moderator ​@Alex van KPN in je klanten dossier kan kijken.
Zonder jouw persoonlijke gegevens kan Alex niet kijken in jouw klanten dossier, en dus niet zien wat er zich de afgelopen tijd al heeft afgespeeld.

Je kunt je profiel invullen op de volgende manier:

• Klik met de muis op je avatar met de letter M erin (naast “Stel een vraag”)
  • Klik vervolgens op “Mijn Profiel” en vervolgens op “Bewerk Profiel”.
  • Vul alle velden zo goed mogelijk in.
  • Deze gegevens zijn alleen door jouw en een moderator inzichtelijk.

Voor de rest haal ik uit je verhaal, dat je op 5 november 2025 een toestel retour hebt gestuurd naar KPN, was dat voor een reparatie? of was dat om je bestelling te annuleren of voor een omruiling?

Tijdens het retour sturen van dit toestel, is deze dus zoek geraakt bij PostNL.
Vervolgens heeft KPN een onderzoek gestart in samenwerking met PostNL, om na te gaan waar het toestel is gebleven en wat daarmee is gebeurd tijdens het retourtraject.
Dit onderzoek is 4 maal aangevraagd door KPN, maar tot op heden heb je daar niets meer van teruggehoord of ben je niet op de hoogte gehouden per mail/telefoon omtrent de status.

Als eerst klopt het, dat KPN de opdracht voor het onderzoek moet starten bij PostNL, dat kun je niet zelf doen bij PostNL.
PostNL gaat dan in opdracht van KPN op onderzoek naar deze retourzending, om te zien wat er is gebeurd, maar ook om te checken waar het pakketje is gebleven.
Bijvoorbeeld in wel sorteercentrum ligt deze? of bij de bezorger die het retourpakket bij zich had.

Vervolgens dient PostNL binnen 30 dagen de bevindingen te delen met KPN, dus PostNL heeft 30 dagen de tijd voor dit onderzoek naar je retourzending.
Maar omdat deze opdracht tot 4 maal toe is aangevraagd door KPN, beginnen die 30 dagen telkens weer opnieuw bij een nieuwe aanvraag.

Ik ben 5 jaar in dienst geweest bij PostNL, en ken dus de procedures binnen dit bedrijf, waaronder het onderzoek naar zoekgeraakte pakketen.

Ik denk als eerst, dat PostNL nog steeds bezig is met de zoektocht naar je retourzending, en daardoor nog geen terugkoppeling heeft kunnen gegeven naar KPN.
Hierdoor blijf jij dus in het ongewisse en weet jij niet waar je nu aan toe bent.

Dus vandaar dat je jouw community profiel even volledig dient in te vullen, zodat moderator ​@Alex van KPN er direct in kan duiken, en je hopelijk snel jouw kan voorzien van informatie.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2026

Hi ​@mt hilversum, welkom allereerst bij onze community en fijn om te zien dat ​@Michel.uit.Arnhem je op weg heeft geholpen. 

20 telefoontjes lijkt mij ook teveel van het goede. Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?