Skip to main content
Ik lees hier dat KPN individueel contact opneemt met klanten die een "gratis toestel" hebben gekregen, graag zou ik ook in contact komen met een afdeling die dit voor mij op kan pakken, zou u mij de goede richting in kunnen helpen?



mvg Erwin Bosch



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Erwin83. Welkom op het forum. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin. Ik zal dit verzoek voor jou doorzetten naar de juiste afdeling, alleen deze afdeling kan jou verder helpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit doorzetten. Je kan ook het online formulier invullen op onze website. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash Dank je wel voor je antwoord, deze heb ik al ingevuld. Dit gaat over rente in heb het over de uitspraak van all in abonnementen. Ik heb de gegevens in gevuld.



Mvg Erwin Bosch
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat het formulier op 25 april al is doorgezet naar deze afdeling. Mijn collega's hebben dit al voor jou uitgezocht en je hebt al een antwoord gekregen op deze vraag. Ik kan helaas niets veranderen aan dat antwoord.
@Vikash dat klopt maar dat is mijn vraag niet! Mijn vraag is hoe krijg ik de toestel kosten terug van deze abonnementen? Zoals in de uitspraak van de rechter is genoemd? Ik vind het leuk dat er staat dat ik korting heb gehad. Alleen heb ik alle papieren nog en er staat niks over korting in mijn contracten!



mvg Erwin Bosch
Het is helaas niet mogelijk om de kosten van het toestel terug te krijgen. Als je het vermoeden hebt dat er onterecht rente in rekening is gebracht, dan kun je dat doorgeven d.m.v een formulier. Mijn collega's hebben deze aanvraag al beoordeeld en geven aan dat je in het verleden al een korting hebt gehad. Dat betekend dat jij minder hebt betaald aan toestel kosten dan de winkelwaarde op dat moment. Helaas kan ik jou niet verder helpen hierin.


Reageer