Skip to main content
Ik heb jaren een abonnement gehad en daarin zaten ook de afbetaling van het toestel. Na afloop van het 2 jarige contract heb ik gewoon doorbetaald, maar eigenlijk was het toestel al afbetaald. Dat betekent dat KPN ten onrechte de betaalde toestelkosten heeft ontvangen (afbetaling was volledig geschied). Ik heb vernomen dat er een restitutie formulier moet worden ingevulde zodat ik deze teveel betaalde toestelkosten geretourneerd krijg. Waar en hoe kan ik dit verder aanvragen en afhandelen.?
Goedemorgen @Paul Nagtegaal, Dat klopt, maar ik kan dit uitleggen en je helpen. Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Verlengen is daarin de makkelijkste optie. Dit omdat je dat zelf via je MijnKPN kunt regelen en het dan ook gelijk ingaat. Vervolgens kan ik helpen met een aanvullende creditering voor de tussenliggende periode waarin je nog wel toestelkosten hebt betaald. Als je pertinent niet wilt verlengen is er een mogelijkheid om je om te zetten naar een maandelijks opzegbare sim only, maar ook dat betreft sim only uit de huidige linie. Welke keuze je ook maakt, ik kan je helpen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik zie je reactie graag tegemoet.
@Paul Nagtegaal, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
HOi Marina



Ivm overlijden moeder even deze topic naar achteren geschoven. Ja ik wil graag weten hoe ik de teveel betaalde toestelkosten kan terugkrijgen. graag contact anders telefonisch
postcode ingevoerd
Goedemiddag @Paul Nagtegaal, Welkom terug op het forum. Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Begrijpelijk dat je het topic gelaten hebt voor wat het was. Ik help je graag verder. Het enige wat ik nog nodig heb, is het klantnummer van het mobiele abonnement. Je kunt het klantnummer vinden via MijnKPN en op je facturen. Zou je het klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan zet ik je gegevens door naar de afdeling toestelkosten. Zij zullen contact met je opnemen om het verder af te handelen.

Het klantnummer is ****

 

Admin: Klantnummer weggehaald ivm privacy 


Dag Paul, onder dit klantnummer zie ik alleen een zakelijk contract met andere adresgegevens dan in je profiel staan. Is dat wel het abonnement waar het om gaat? Voor een zakelijk contract kunnen mijn collega's van de zakelijke markt dit met je afhandelen (Uw vraag beantwoord door klanten en KPN’ers | Zakelijk KPN Forum of 0800 - 0403). Als het om een ander consumentenabonnement gaat wil ik je vragen de gegevens nog even te controleren.


het zijn twee zakelijke abonnementen 

 


Duidelijk! Dan gaan mijn collega's je verder helpen. Zie mijn vorige bericht voor de opties. Je kunt ook chatten via Contact met de zakelijke klantenservice | KPN Zakelijk


Reageer