Skip to main content
Ik heb, zo te zien net als andere forum bezoekers, 2 abonnementen lopen met een einddatum van 20-11-2017. Ik heb tot nu toe nog steeds het volledige bedrag betaald, dus inclusief de toestel kosten.

In december 2018 heb ik hier contact over gehad met de klantenservice. Daar is aangegeven dat ik een formulier moet invullen om de teveel betaalde bedragen terug te vragen. Ik kan dit formulier echter nergens vinden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn kosten terug kan vragen?
Goedemiddag @Dennis2412. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je te veel hebt betaald voor het toestel, de afgelopen tijd. Ik heb de mogelijkheid om dit formulier in te vullen en intern door te zetten naar de juiste afdeling binnen KPN. Zij zullen dat contact met jou opnemen om dit verder te bespreken. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Bedankt voor het reageren. Ik heb zojuist het formulier voor je ingevuld, voor beide mobiele abonnementen. Er zal zo snel mogelijk contact met jou opgenomen worden vanuit de achterliggende afdeling.


Reageer