Skip to main content

Goedemiddag,

 

op 09-10-2016 heb ik een abonnement afgesloten voor 2 jaar voor 54,- per maand inclusief toestel. Dit abonnement is inmiddels al ruim verlopen maar ik heb wel al die tijd 54,- tot 56,76 Euro per maand betaald. Ik ben er vanuit gegaan dat na 2 jaar het bedrag voor het toestel hier van af gehaald zou worden maar zoals ik op het forum kan lezen is dit niet het geval. Graag zou ik van jullie horen of ik het teveel betaalde bedrag van de afgelopen 23 maanden nog terug kan krijgen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen Sas

Hoi @Jeroen92, welkom! Het is bij de abonnementen uit die tijd niet mogelijk om de toestelkosten eruit te halen. Vandaar dat deze kosten ook blijven doorlopen nadat je contractstermijn verlopen is. Dit kunnen we zeker crediteren. Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan zet ik het door naar de afdeling die dit met je gaat regelen. Dit betekent dan wel dat je dan zult moeten overgaan naar een abonnement uit de huidige serie. Of dat dan een is met of zonder toestel maakt niet uit. Dit kun je via je MijnKPN omgeving nu al doen. Dat zou ik je ook aanraden omdat we de creditering ook pas kunnen verwerken nadat de overgang naar het andere abonnement geregeld is. 


Dankjewel voor je reactie @Erik_ . Ik heb mijn profiel zojuist ingevuld met naam, adres en klantnummer telefoondienst. het abonnement heb ik anderhalve week overgezet naar een sim only abonnement dus dat is al geregeld.


Hartstikke mooi, dat scheelt! Dan heb ik bij dezen een melding aangemaakt voor de andere afdeling. Zij nemen binnen 14 dagen contact met je op om dit te bespreken. Het teveel betaalde geld wordt dan via je factuur gecrediteerd.