Skip to main content

Goedenavond,

 

Ten eerste,

Een gelukkig, gezond en fijn 2021 gewenst en hopende dat 2021 een beter jaar mag worden.

Ten tweede:

Ik ben hier niet echt bekend mee dus weet niet zeker of ik het in het juiste kopje heb gezet.

Ik heb meerdere vragen.

Ik heb sinds november een nieuw abonnement genomen bij KPN.

Tv en Internet. 

Daar heb ik een mijnKPN account bijgekregen. Mijn oude TFT mobiele nummer ingevuld (dat lukte eerst ook niet). 

Maar nu zou ik dat nummer willen veranderen in mijn nieuwe nummer van KPN.

Met geen mogelijkheid lukt me dat. Nergens terug te vinden.

Tevens zou ik graag mijn oude TFT nummer op willen zeggen.

Alleen maar problemen gehad met TFT vanaf 2014.

O.a: ik kon niet meer inloggen op mijn mailaccount en op mijn game pagina komen van Play store. Alle foto’s zijn verwijderd kon niet meer inloggen op Fakebook en ga zo maar door. 

Later bleek het o.a te gaan om een Hack bij Avast. (Kwam ik vrij laat achter via have I been pwned)

Tot op de dag van vandaag heb ik problemen met mijn telefoon. 

Het begon met een Samsung Galaxy K zoom, daarna met Huawei p9 en nog een keer met Huawei p20 lite. Kon niet meer inloggen bij de telefoons.

Nu maar een nieuw abonnement genomen met Sim Only van KPN.

Meerdere keren bij de KPN winkel geweest. De Huawei meerdere keren opgestuurd en vorig jaar bij de politie geweest. Heeft helaas niets uitgehaald.

Ik wordt hier niet goed van. Kan iemand mij hierbij helpen? 

 

Met vriendelijke groet Nina-M

Hallo,
Ik heb op dit moment twee mobiele nummers met verschillende telefoonnummers aan Mijn kpn account gekoppeld zitten, maar ik wil deze twee nummers nu graag in losse accounts hebben. Echter kan ik er maar niet achter komen hoe ik deze nummers los koppel. Als ik bij MijnKPN op product ontkoppelen klik, dan ontkoppelen beide telefoonnummers van mijn account. Is hier iets aan te doen? Of kunnen deze nummers niet meer ontkoppelt van elkaar worden?

 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan het nergens terugvinden. 

Best wel vervelend. Hopelijk dat er snel een antwoord komt.

 

Met vriendelijke groet Nina-M

 

Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


oeps het gaat om KPN hussel en niet KPN compleet.


Hoi @Nina-M, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie! Eensgelijks! We gaan er dit jaar een mooi jaar van maken!
Alle telfort abonnementen zijn inmiddels bij ons ondergebracht. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het veranderen van je nummer, maar als je bedoelt dat je je TFT abonnement wilt veranderen naar een KPN abonnement kan dat! De makkelijkste manier is dit via je MijnKPN te wijzigen of telefonisch via 0800-0402
Ook het opzeggen van een oud Telfort abonnement kun je het beste telefonisch doen.

Wat betreft het gehacked zijn weet ik niet zo goed of ik je daarmee kan helpen. Zoals je het beschrijft lijkt het alsof iemand toegang heeft (gehad) tot je google account waarmee je inlogt op de playstore etc. Behalve het wijzigen van je inloggegevens daarvan of een nieuwe aan te maken heb ik daar ook niet echt een oplossing voor.


Hoi @Nina-M, welkom op het forum!


Alle telfort abonnementen zijn inmiddels bij ons ondergebracht. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het veranderen van je nummer, maar als je bedoelt dat je je TFT abonnement wilt veranderen naar een KPN abonnement kan dat!

 

       

Hoi Thomas,

Nee dat bedoelde ik niet. 

Ik heb sinds kort een nieuw sim only nummer erbij naast het TFT abonnement (wat ik graag op wil zeggen) en het nieuwe Sim Only Nummer zou ik in de plaats daarvan graag toe willen voegen. 

 

 

Hoi @Nina-M, welkom op het forum!

 

Wat betreft het gehacked zijn weet ik niet zo goed of ik je daarmee kan helpen. Zoals je het beschrijft lijkt het alsof iemand toegang heeft (gehad) tot je google account waarmee je inlogt op de playstore etc. Behalve het wijzigen van je inloggegevens daarvan of een nieuwe aan te maken heb ik daar ook niet echt een oplossing voor.

 

 

Nee, iemand had toegang tot alle account’s .

Ik was ALLES kwijt.  En ik heb meerdere keren mijn gegevens veranderend maar het blijft gebeuren. 

Ik ben al van Facebook af en Instagram. Kon ook daar, niet meer inloggen. 

Hoe kan het zijn dat als je gehacked wordt, niemand je kan helpen?

Hoe moet/kan ik dat dan oplossen? Waar kan ik terecht??

 


Wat bedoel je precies met het toevoegen? Toevoegen waaraan?
Om je TFT op te zeggen zul je bij mijn collega's van de afdeling opzeggingen moeten zijn. Zij zijn bereikbaar op 0800-0402 of via www.kpn.com/opzeggen 

Als je gehackt blijft worden klinkt het alsof iemand toegang heeft tot het apparaat waarmee je de wachtwoorden wijzigt. Ik kan je daar helaas niet zo goed me helpen maar hier zijn wel een aantal instanties voor.
Bijvoorbeeld de Fraudehelpdesk https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-ben-gehackt/ en op deze site staan ook nog wat tips https://www.meldknop.nl/oplichting/hacking/