Skip to main content

Hallo zijn er meer mensen die thuis geen berijk hebben met kpn onbeperkt internet en bellen. Zo dra ik thuis kom moet ik weer op de WiFi gaan om berijk baar te blijven . En dan woon ik nog wel in Amsterdam oudzuid (pijp) . Heb het gevoel dat ik voor Jan l...l overgestapt ben . Voor het zelfde probleem. Of ben ik de enige ?????

Hallo @Astrada ,

Volgens de dekkingskaart is er voldoende dekking in De Pijp.

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm


Is bekend in Amsterdam. Daarvoor is er nu sinds enkele jaren Bellen via wifi. Ook wel Wifi bellen danwel VoWifi. Dan heb je thuis en andere locaties waar je op wifi bent altijd goed bereik.

Mijn broer woonde tot enkele jaren geleden op JAVA eiland. Ook vrijwel geen bereik binnenshuis.

Binnenshuis bereik is altijd minder. Bij mij buiten op 800 meter een mast. Bij redelijk vrij zicht 3 à 4 streepjes (max 4). In huis nét ééntje. Gesprekken dan via 4G vaak wat krakerig en valt af en toe een (half) woord weg. 

Als de mast vrijwel naast of op je flatbebouw staat heb je uiteraard een prima bereik in je woning.

Via wifi uitmuntend! Net zo goed als indertijd met de huistelefoon. Sinds VoWifi die helemaal niet meer in gebruik bij mij.