Skip to main content
In onze vakantie gaat onze smartphone stuk. Als reserve hebben we een mobiele telefoon met het laagste abonnement. ( KPN-Basis, 100belminuten/sms). Omdat wij nog zo'n 5 weken in europa zullen zwerven, wil ik de belminuten/sms van mijn reservetelefoon vergroten. Hoe doe ik dat? Deze reservetelefoon kan alleen bellen en sms versturen. Dus aan MB's heb ik niets.
Goedemorgen @ThMM, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat enorm rot dat je toestel op vakantie stuk is gegaan 😞 Het is nooit fijn, maar al helemaal niet als je onderweg bent! Wel fijn dat er nog een back-up is! Je kan een abonnement verhogen, alleen gaat dit in op de 1e van de volgende maand. Dus je zou dan vandaag nog moeten wijzigen! De verhoging kan je dan na een maand (of 2 maanden) weer stopzetten zodat je terug gaat naar het Basis abonnement.



Een verhoging van het abonnement zal gepaard gaan met een verhoging van het aantal minuten/smsjes, internet én kosten. In MijnKPN kan je het abonnement aanpassen / verhogen. Je kan ook bellen via +31612001200 of gebruik maken van onze LiveChat functie.



Let er op, dat je het wel vandaag wijzigt omdat het dan morgen ingaat. Vraag je het morgen aan, gaat het pas 1 juli in.



Nog een fijne vakantie verder!


Reageer