Skip to main content

Goedenavond, 

Helaas heb ik hetzelfde probleem, door KPN is mij een tijd geleden verteld dat het aan de simkaart zou liggen. Deze vervangen maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Ook al een nieuwe smartphone aangeschaft maar het probleem blijft. Tijdens het bellen valt de verbinding meerdere keren uit, vooral als je ergens lange tijd in de wacht staat en weer opnieuw in de wachtrij komt is dat heel erg frustrerend.

Is er iemand die misschien een oplossing weet? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Weervrouwtje, welkom op het forum.

Wat ontzettend naar dat je verbinding steeds wegvalt. Heb je dit probleem op een bepaalde locatie of gebeurt dit overal/op meerdere plekken? Valt de verbinding ook na een bepaald aantal seconden uit of is dit ook willekeurig? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo @Alex_P 

Het is eigenlijk standaard in mijn huis, zodra ik ga lopen bellen valt regelmatig de verbinding weg. En als ik blijf zitten waar ik zit en mij niet niet verplaats gaat het meestal wel goed. Wel valt zo nu en dan de verbinding even kort weg waardoor de beller vraagt of ik er nog ben. Ik hoor dan vaak: ' je viel even weg, of ik hoor je heel slecht' 

 


Dat is dus thuis. Merk je ook een verschil als je de optie aanzet om via WiFi te bellen in je telefoon? Mits het toestel dit ondersteunt natuurlijk. 


Ik heb even gezocht maar zoals de screenshot  staat de telefoon altijd ingesteld. Is dat bellen via WiFi? 

 


Bij mij staat de optie 4G bellen aan, hier heb ik dus deze problemen mee. Ik zal deze eens uitzetten, hoewel ik lees dat bovenstaande juist de oplossing zou moeten zijn.