Skip to main content
Ik heb twee weken geleden telefonisch een mobiel abonnement afgesloten. Tijdens de bestelprocedure heeft de KPN medewerker een tikfout in mijn emailadres gemaakt. Na 4 chats met de klantenservice is de fout nog steeds niet hersteld. Chat werkt dus niet, het forum misschien wel?
Hallo @AliesS , je kunt ook gewoon KPN even bellen op hun gratis servicenummer.
Hoi @AliesS

Dit kun je zelf ook veranderen in MijnKPN.com onder Profiel
Goedemorgen @AliesS. Welkom op het forum! Is het inmiddels al gelukt om het e-mailadres te wijzigen? Mocht het nog niet gelukt zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Goedemorgen Vikash, het gaat niet om het wijzigen van mijn mailadres in MijnKPN.

Het gaat om mijn mailadres op orderbevestiging en contract. Op mijnbestelling.kpn.com kan ik zien dat KPN mij verschillende mails (activatiecode, ontvangst simkaart succesvol bevestigd) gestuurd heeft maar deze komen niet bij mij aan (ook niet in spambox). Logisch, want het mailadres klopt niet. Na contact via de chat heeft jullie medewerker deze mails handmatig naar mij doorgestuurd. Maar ergens in jullie systemen staat blijkbaar nog steeds een fout mailadres.
Zou je in een privébericht willen aangeven wat het juiste e-mailadres is? Ik zal voor jou nakijken of dit e-mailadres op dit moment terug te vinden is in onze systemen. Zou je daarnaast je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken en zag dat het e-mail adres inmiddels al is aangepast. Alle toekomstige e-mails zullen naar het doorgegeven e-mailadres verstuurd worden. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer