Skip to main content

ik heb hier ook last van fotmelding van digid, ik zou op 5 mobiels zijn ingelogd in het verleden, maar die mobiels zijn leeg nu .Toch krijg ik iedere keer weer time off .Ik heb al bericht gesuurd  naar digid dus moet wachten op reaktie, maar intussen kan ik nergens inloggen als dat zou moeten .Pfff hopeloos

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @gerda66 

 

Op de DigiD website staan ook nog wat dingen die je kan controleren of proberen als je die foutmelding krijgt, zie: https://www.digid.nl/inlogmethodes/digid-app#inloggen-digid-app

 

Activeren van of inloggen met de DigiD app lukt niet (Time-out)

Probeer de volgende oplossingen.

  • Updaten: de DigiD app, het besturingssysteem van uw toestel en de internetbrowser moeten up-to-date zijn. Zorg dat u de laatste versies heeft.
  • Taal veranderen: verander de taal in uw DigiD app. Ga hiervoor via het menu van de DigiD app naar Taal in de instellingen. Als de DigiD app goed werkt, kunt u de taal direct weer veranderen. Verander ook de taal op uw toestel van Nederlands naar Engels. Of van Engels naar Nederlands.
  • Datum en tijd automatisch: stel de datum en tijd van uw toestel in op Automatisch via Instellingen. 
  • Internetverbinding veranderen: schakel van wifi naar 4G/5G.
Android

Heeft u een Android-toestel? Bekijk of het certificaat Staat der Nederlanden Root CA aan staat in uw apparaat. Ga naar Instellingen> Biometrie en beveiliging > Andere beveiligingsinstellingen > Certificaat.

Vanuit het buitenland

Lukt het activeren met sms of ID-check niet en woont u in het buitenland? Dan moet u helaas een nieuwe DigiD voor in het buitenland aanvragen.

Lees meer over DigiD aanvragen als u in het buitenland woont