Hallo netwerk,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Op 30/12 heb ik de simkaart van mijn voormalige zakelijke nummer verwijderd. Ik had op mijn iPhone 12 zakelijke simkaart en privé e-sim, dus 2 telefoonnummer, netwerken en aparte whatsapp’s. De e-sim maakte echter geen netwerkconnectie. Na meerdere telefoontjes met KPN kreeg ik fysieke simkaart, echter, hetzelfde probleem. Ik moest naar een KPN winkel waar dezelfde testen gedaan werden die ik al tig keer had gedaan. De simkaart werkte ook niet in andere toestellen en nee.. daar hadden geen nieuwe sim. Zaterdag klacht aangemaakt, op vrijdag nog niet teruggebeld. Iets met “ binnen 5 werkdagen”. Zaterdag bleek geen werkdag. Dan maar zelf nieuwe simkaart aanvragen in de hoop dat dit werkt. Dinsdag gedaan, vrijdag nog niets binnen. Hup, naar de AMAC. Er bleken problemen te zijn met de combi iPhone 12 en KPN maar, in een iPhone 11 werkte sim ook niet. Nu gebeld: waar blijft simkaart en überhaupt wanneer belt me iemand terug die misschien kan kijken naar de configuraties, staat er iets niet goed ingesteld bij de sim of het toestel? Ik kan niet zelf contact opnemen, de KPN medewerkers kunnen geen alert doorgeven dat ik al 2 weken niet faciliteiten mijn betaalde abonnement gebruik kan maken… wie heeft nog een suggestie?