Skip to main content

Ik heb gisten zelf moeten overmaken omdat jullie iDeal niet werkte vandaag ook niet maar ben toch afgesloten wegens €0,01 cent die heb ik vandaag overgemaakt ik heb mijn mobiel nodig voor werk

Hoi @AnnemarieBrandsen, wat vervelend dat het niet goed is gegaan. 

Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken of jou doorzetten naar mijn collega's van de financiële afdeling. Zij kunnen het voor je nakijken. 


Hoi @AnnemarieBrandsen, wat vervelend dat het niet goed is gegaan. 

Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken of jou doorzetten naar mijn collega's van de financiële afdeling. Zij kunnen het voor je nakijken. 

Ik ben afgesloten kan niet bellen


Hoi @AnnemarieBrandsen, wat vervelend dat het niet goed is gegaan. 

Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken of jou doorzetten naar mijn collega's van de financiële afdeling. Zij kunnen het voor je nakijken. 

Ik ben afgesloten kan niet bellen

Tja, leuk voor een grapjes site: telefoon doet het niet, moet u even bellen…

Blijkbaar heeft iedereen altijd een 2e telefoon bij de hand.

Ben benieuwd hoe dat bellen met een vreemd nummer gaat, als die toevallig ook bij kpn zit, wordt alles aan het verkeerde adres gekoppeld zeker...


Hoi @AnnemarieBrandsen, wat vervelend dat het niet goed is gegaan. 

Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken of jou doorzetten naar mijn collega's van de financiële afdeling. Zij kunnen het voor je nakijken. 

Ik ben afgesloten kan niet bellen

Jullie fout dat iDeal het nog steeds niet doet 


@AnnemarieBrandsen Je kan wel gewoon 1200 bellen als je geblokkeerd bent. Dat is eigenlijk het verkorte nummer van 0800-0402 voor KPN abonnees.