Skip to main content

Hi,

hier hetzelfde geval!

 

maandagavond abonnement verlengd, dinsdagochtend ‘iphone afgeleverd’

Niemand was thuis, wat zeg ik, ik was op een uur rijden afstand de hele ochtend. (Ook bewijs van)

post nl heeft pakket met eigen handtekening vermoed ik, ‘voor de deur gegooid/ afgeleverd’.

echter woon ik pal naast een bouw depot waar elke dag 30 mensen af en aan lopen.

Normaal gesproken mocht ik niet eens de telefoon van mijn broer aannemen, want ID en handtekening verplicht. En nu zonder ook maar iets, moet er een iphone voor de deur zijn gegooid twv 1600,-? Dit is toch niet normaal?

 

Bij mij is nu ook een onderzoek gestart. Kpn samen met postnl. Ondertussen ook al de rekening gekregen waar ik een paar 100 moet bijleggen en wordt er morgen afgehouden. 
 

het lijkt mij dar kpn het imei kan traceren? Dan is het toch zo opgelost? En waarom duurt het zolang. Dit is echt super nalatig. Jarenlang trouwe tevreden klant maar ben het zat, vooral omdat ik lees dat dit super vaak voorkomt. Dan zou je toch denken dat ze er een speciale koerier opzetten?

 

Wie heeft er antwoorden? Met betrekking tot de rekening en hoe lang dit daadwerkelijk duurt?

 

met vriendelijke groet,

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt rorigineel topic]

Goedemorgen @luciannebakker en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai. 

Ik kan me jouw frustratie goed begrijpen want je wilt natuurlijk gewoon je toestel. Als PostNL een onderzoek is gestart, dan zit er helaas niks anders op dan dit af te wachten. Zo'n onderzoek kan maximaal 30 dagen duren al hoop ik natuurlijk dat het onderzoek sneller wordt afgerond. Helaas heb ik geen concretere antwoorden voor je op dit moment, het spijt me. PostNL voert het onderzoek uit en wij hebben geen zicht in de voortgang van dit soort onderzoeken. Hoe vervelend ik het ook voor je vind, op dit moment kan ik je vanaf hier alleen maar vragen om de uitkomst van het onderzoek af te wachten en hopelijk weet je snel waar je aan toe bent!

 

 


Normaal gesproken mocht ik niet eens de telefoon van mijn broer aannemen, want ID en handtekening verplicht. 

En 1 cent pinnen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat alleen als je nieuwe klant bent. Bij verlengen gooien ze het toestel gewoon voor de deur. Het is overigens maar de vraag of het toestel ooit bij uw deur in de buurt geweest is...


het lijkt mij dar kpn het imei kan traceren?

Sowieso zou dan het toestel aan moeten staan, en verbonden moeten zijn met het KPN netwerk. Toestellen die gestolen worden gaan meestal meteen naar het buitenland. Of het duurt een heel poosje voor dat het ding voor de eerste keer aangezet word. Maar dan nog ... dan weet KPN misschien met welke zendmast het toestel verbonden is. En dan? Wat dan?