Skip to main content

Ik heb een ernstig probleem met de kpn over het terug zetten van een nieuw abbonement. Ik had een nieuw abbonement afgesloten voor 2 jaar met de Samsung s22. Binnen 14 dagen alles geannuleerd en toestel terug gestuurd. Kpn kan het toestel niet traceren ondanks ons verzend bonnetje en weigert verder te helpen. Ik wil nu via een email bewijzen opsturen naar de kpn, maar ik heb geen email adres. Na 25 jaar kpn compleet te hebben gehad ben ik er nu wel klaar mee

Hi @Tuutmosse! Dat is een vervelend probleem.

Heb je de stappen op onze website voor terugsturen gevolgd? Of heb je het terugsturen geregeld via de telefonische klantenservice door 0800-0402 te bellen?

Laat het hier weten. Dan help ik je verder. 🙂


Ik heb via het tel nr 088   0402 gereageerd,en daar konden ze mij niet helpen. Ik heb in totaal ruim 2 uur aan de telefoon gehangen. Niemand kon mij vertellen waar het toestel heen moest. Op aanraden van een kpn medewerker naar business center gereden maar ook daar wilde men het toestel niet innemen. Toen opgestuurd (bonnetjes hier aanwezig) en nu is toestel weg

 


@Tuutmosse waar heb je het toestel naar teruggestuurd? Ik denk dat de kans groot is dat ik een onderzoek moet instellen. 

Wil je om die reden naast het antwoord ook je profiel invullen?

Laat daarbij naast je klantgegevens ook weten wat het Track and Trace nummer is. En waar je het hebt ingeleverd. Dan start ik het onderzoek voor je. 


Hallo Bram,

 

Ik heb het toestel gestuurd naar Ceva logistics in Bleiswijk, en op mijn bonnetje staat Snelliuslaan 13 Bleiswijk. Postcode 2665PD antwoordnr:17088

 

De barcode is : *******

 

Wij hebben zelf gebeld met postnl en die zei dat de kpn zelf moest bellen. het telnr is088-8681013 en het zaak nummer is20544667. Daar werdt ons verteld dat het pakketje idd was aan gekomen. Wilt u wel een vermelding in mijn dossier maken om te voorkomen dast ik wordt afgesloten.

 

vrgr W.v. Aperlo

 


@Tuutmosse ik kan niet direct iets voor je doen om te voorkomen dat je wordt afgesloten als het gaat om gemiste betalingen. Om welke reden dan ook. Bel hiervoor naar 0800-0402. Vraag naar de afdeling betalingen. Die helpen je met het maken van (betaal)afspraken.

Verder heb ik nog 1 vraag over het opsturen. Je hebt een heel proces doorlopen voordat je het hebt opgestuurd. Maar ik vroeg me af wie uiteindelijk dat adres heeft gegeven. Of dat via het webformulier is gegaan. Of dat een medewerker van KPN dit heeft aangegeven. Zo ja, waar. 


Via een medewerker op 08800402 op zijn advies moesten we ook naar buisniscentrum. 1 Telefoontje naar Postnl en dan is volgens mij duidelijk dat ons toestel is afgeleverd. 


@Tuutmosse ik heb het voor je nagevraagd en heb nog 1 laatste vervolgvraag.

Wat is de gewenste eindsituatie? Ik begrijp dat je het toestel en alle betalingen retour wilt.

Maar je hebt nu ook het mobiele nummer als abonnement lopen bij KPN. Wil je dat abonnement behouden? Of moet deze ook opgezegd worden? Het gaat hierbij om het nummer eindigend op 02.

Laat het hier weten, dan koppel ik dit terug aan de persoon die het in behandeling neemt. 


Als alles is opgelost dan wil ik mijn oude abonnement weer terug van €26 onbeperkt en idd mijn geld weer terug.

 

Vrgr


@Tuutmosse ik heb alle gegevens doorgezet. Zodra hier reactie op is laat ik het je hier weten. 

We zijn bezig  met het onderzoek!


Op advies van afdeling betalen , ga ik ook een mail sturen naar RD@kpn.com en zal dan ook verwijzen naar deze gesprekken.


Hi @Tuutmosse! Ik zie in de notities van het onderzoek dat alles is opgelost en het onderzoek is afgesloten. Ik ga daarom het topic voor je sluiten. 🙂


Dank voor alle hulp. Is idd naar tevredenheid opgelost.