Skip to main content
Beantwoord

Toestel ingewisseld via Recommerce - totaal ander toestel teruggestuurd gekregen

• June 11, 2024
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Beste KPN,

Via jullie partner mijn oude mobiel geprobeerd te verkopen aan Recommerce. Dit toestel was goed, geen krassen etc etc. Ik kreeg een nieuw voorstel gebaseerd op totaal een ander toestel en het aanbod was extreem laag. Dit heb ik natuurlijk niet geaccepteerd. Vandaag kreeg ik het toestel teruggestuurd. Ik kreeg een Iphone mini 12 PAARS…. Ik had een zwarte normale opgestuurd. Deze is kapot…. Geen contact te krijgen met recommerce. Deze aanbieding liep via jullie dit ik ga er vanuit dat jullie dit samen met met gaan oplossen. Want ik heb nu een kapotte telefoon ….

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemorgen @bizarditkpn, welkom op onze community!
Bedankt voor je bericht! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga er wel vanuit dat Recommerce hier een proces voor heeft.

Inhoudelijk kan ik je daar vanuit KPN helaas niet echt mee helpen. Je kunt hierover mailen met Recommerce op tradein+nl@recommerce.com. Zij moeten je hier goed mee kunnen helpen, wil je me laten weten wat er uit komt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @bizarditkpn, welkom op onze community!
Bedankt voor je bericht! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga er wel vanuit dat Recommerce hier een proces voor heeft.

Inhoudelijk kan ik je daar vanuit KPN helaas niet echt mee helpen. Je kunt hierover mailen met Recommerce op tradein+nl@recommerce.com. Zij moeten je hier goed mee kunnen helpen, wil je me laten weten wat er uit komt?