Skip to main content

Hallo, 

Wie kan mij helpen? 

31 maart j.l. nieuwe telefoon besteld online. 5 april zou er een levering plaatsvinden. Bezorger kon mijn toestel niet leveren omdat hij mijn paspoort nodig had terwijl ik alles via ID-kaart heb ingevuld. Daarop voerde hij een wijziging door en scande mijn id kaart opnieuw. Hij kreeg weer foutmelding waarop hij niet kon leveren en direct is weggegaan. 

 

Tot op de dag vandaag heb ik nog niks van KPN gehoord hoe het nu zit. In de store weten ze het ook niet en klantenservice wil nieuwe bestelling aanmaken, dat gaat natuurlijk niet omdat er al een mobiel op mijn naam staat die niet is geleverd. 

 

Ik heb gebruik gemaakt van een trade in bonus die komt te vervallen als ik een nieuwe bestelling plaats. Contact gezocht met recommerce ook die laten niks weten. 

 

Wat kan ik nu doen? Iemand tips voor deze situatie? Ik heb er zelf geen goed gevoel bij wat er allemaal gebeurd is. Niemand die een antwoord heeft. 

 

alvast bedankt.

Beste @Aswiin17, welkom! Wat balen dit zeg 😞. Ik zie dat de bestelling inmiddels is geannuleerd. Als iets naar ons retour komt, dan kan dit inderdaad een paar werkdagen duren. Nu kan je de bestelling eventueel opnieuw plaatsen. Je kunt dan inderdaad geen gebruik meer maken van de trade in, omdat die actie voorbij is helaas. 


Maar @Marcia_ wat is er fout gegaan met die ID kaart? Kan dat niet? Een abonnement afsluiten met een ID kaart?


Ik weet het niet. Je kunt zeker wel een abonnement afsluiten met een ID kaart. Waarom dat in dit geval mis is gegaan, weet ik niet. De order/bestelling kan ik niet meer inzien. In de mail en sms die gestuurd zijn met de bevestiging van de afspraak met de koerier, wordt in beide gevallen gesproken van ‘paspoort'. Mijn vermoeden is dat dat toch aangevinkt is bij de bestelling.