Skip to main content

op 29 September heb ik mijn telefoon ter reparatie aangeboden aan CHUBB  omdat ik deze via KPN heb laten verzekeren, ik heb gevraagd voor een Spoed reparatie, vervolgens duurt het inmiddels al 2 maanden voordat ik mijn telefoon gerepareerd terug krijg, inmiddels krijg ik wel de kosten van een spoed reparatie door belast.

Bij Chubb hebben ze inmiddels al meerdere keren aangegeven dat het toestel niet gerepareerd kan worden en dat ik een zelfde toestel toegezonden zal krijgen, en dat ik moet wachten op een mailtje danwel telefoontje, tot op heden niets mogen vernemen…. Maar ik kan ook nergens bezwaar maken op de kosten die ik op mijn factuur heb gekregen.

Waar kan ik terecht?

 

Welkom op het Forum van KPN @Fam.Houtman 
 

Kort gezegd bij Chubb zelf!
Ze gaan volledig over het reparatie traject, en dus ook over het toezenden van jouw nieuwe toestel en het eventueel crediteren van de kosten voor de spoedreparatie op je KPN Factuur.

Dat je inmiddels al 2 maanden wacht op je nieuwe toestel , is uiteraard veel te lang, aangezien je die allang in huis zou moeten hebben, zeker als je ook nog eens voor de optie spoed hebt gekozen.
Dat je nu zou moeten wachten op een e-mail of een telefoontje vanuit Chubb, is nu wel heel kort door de bocht, dus ik zou daar ook zeker bezwaar over maken bij Chubb. 

Als je op de volgende link klikt, kom je op de pagina waar je een klacht kunt indienen bij Chubb:
Klacht/Bezwaar indienen bij Chubb

In dit bezwaar kun je dan gelijk aangeven dat je de kosten gecrediteerd wilt hebben.

Hopelijk is het gauw naar tevredenheid voor je opgelost!