Skip to main content

Hallo! De afgelopen 2 jaar had ik een Sim only-abonnement. Bij de verlenging van mijn abonnement heb ik een toestel uitgekozen en pas nadat ik alles had geregeld kreeg ik bericht dat het toestel niet op voorraad was en dat KPN ook niet weet wanneer het dan WÈL op voorraad zal zijn. Dit vind ik op zich erg jammer, maar ik wil wel wachten. Wel wil ik dan dat mijn Sim only-abonnement doorloopt tot het moment dat ik het nieuwe toestel in huis heb. Kunt u me daarbij helpen? NB Dit lijkt me op zich geen vraag voor een forum, maar eerder voor KPN zelf, maar de fijne chatfunctie is helaas niet meer te vinden.

Hallo @Rosite ,

Zolang je niet hebt verlengd, blijft het oude abonnement ongewijzigd doorlopen. Heb je wel verlengd?, dan gaat het nieuwe abonnement lopen op de nieuwe voorwaarden. Maar je gaat pas toestelkosten betalen zodra je het toestel hebt ontvangen. 


Hoi @Rosite, welkom bij ons op het forum. Wanneer het nieuwe abonnement ingaat is afhankelijk van de einddatum van het vorige/lopende contract. Als die nog niet afgelopen is, wordt die eerst afgemaakt voordat het nieuwe abonnement start. Als het al wel afgelopen is start het nieuwe abonnement meteen. Dat staat los van de levering van het toestel.

We hebben inderdaad geen chat meer zoals voorheen, maar we zijn hier ook zoals je ziet 🙂